Pulled Pork

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2014

AnonymMor

Mimic skriver:

den her bruger vi (brdr. prices =) )

http://www.dr.dk/DR1/SpisemedPrice/Opskrifterne/Pulled_pork.htm

mange tak den vil vi kigge på næste gang vi skal lave det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

Aabye

Rinepigen skriver:

er det en du vil linke til?

den rub vi bruger er en min kæreste selv har fundet på med hvad dr lige var i skabet

• 50 g brun farin
    50 g mild paprika
    2 spsk friskkværnet/stødt sort peber
    2 spsk godt salt ¬fx Maldon
    1 spsk cayennepeber
    2 tsk sennepspulver

Anmeld

1. februar 2014

MomInTheMaking

hej alle sammen

min kæreste er igang med og lave pulled pork til i morgen da vi får et vennepar til spisning og han spørg så hvad han skal bruge til "rub"? vi har kigget rundt på nettet og fundet ca 100000 forskellige opskrifter på det så nu tænkte jeg og spørge jer

kom med jeres ULTIMATIVE opskrift på pulled pork og os gerne en forklaring på hvordan i gør hele vejen igennem så vi andre os kan få glæde af den

vi starter med ca 12 timers saltbad hvor der er lauerbær blade, hele peberkorn og 3 fed hvidløg skåret i tykke skiver i.

i morgen tidlig kl halv 6 bliver den taget op og tørret af og så får den en "rub" af, ca 200 g brun farin, ca. en spks frisk kværnet peber, ca. en spks frisk kværnet salt, 2 tsk chili/paprika og noget bacon krydderi.

den kommer i ovnen kl ca 6 ved 95 grader i et ildfast fad og så venter vi bare.

vi laver selv en BBQ sovs af 2-3 løg, ketchup, endnu mere peber  og HP sovs, den får så lov og koge ind til en tyk masse og derefter bliver det serveret varmt med pommes til 

det var vores version så lad mig få jeres  

Jeg gad godt vide hvordan Rema1000 (i skive, med egen slagter) laver deres rub. For jeg har endnu ikke smagt pulled pork der smagte lige så godt som deres. Hverken hjemmelavet eller købt.

så hvis der er en slagter type fra Rema SPEAK UP

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.