hej alle sammen 
 min kæreste er igang med og lave pulled pork til i morgen da vi får et vennepar til spisning og han spørg så hvad han skal bruge til "rub"? vi har kigget rundt på nettet og fundet ca 100000 forskellige opskrifter på det så nu tænkte jeg og spørge jer 
 kom med jeres ULTIMATIVE opskrift på pulled pork og os gerne en forklaring på hvordan i gør hele vejen igennem så vi andre os kan få glæde af den 
 vi starter med ca 12 timers saltbad hvor der er lauerbær blade, hele peberkorn og 3 fed hvidløg skåret i tykke skiver i.
 i morgen tidlig kl halv 6 bliver den taget op og tørret af og så får den en "rub" af, ca 200 g brun farin, ca. en spks frisk kværnet peber, ca. en spks frisk kværnet salt, 2 tsk chili/paprika og noget bacon krydderi.
 den kommer i ovnen kl ca 6 ved 95 grader i et ildfast fad og så venter vi bare.
 vi laver selv en BBQ sovs af 2-3 løg, ketchup, endnu mere peber 
 og HP sovs, den får så lov og koge ind til en tyk masse og derefter bliver det serveret varmt med pommes til 
 det var vores version så lad mig få jeres  
 Jeg gad godt vide hvordan Rema1000 (i skive, med egen slagter) laver deres rub. For jeg har endnu ikke smagt pulled pork der smagte lige så godt som deres.
 Hverken hjemmelavet eller købt.