Pulled Pork

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.193 visninger
12 svar
3 synes godt om
31. januar 2014

AnonymMor

hej alle sammen

min kæreste er igang med og lave pulled pork til i morgen da vi får et vennepar til spisning og han spørg så hvad han skal bruge til "rub"? vi har kigget rundt på nettet og fundet ca 100000 forskellige opskrifter på det så nu tænkte jeg og spørge jer

kom med jeres ULTIMATIVE opskrift på pulled pork og os gerne en forklaring på hvordan i gør hele vejen igennem så vi andre os kan få glæde af den

vi starter med ca 12 timers saltbad hvor der er lauerbær blade, hele peberkorn og 3 fed hvidløg skåret i tykke skiver i.

i morgen tidlig kl halv 6 bliver den taget op og tørret af og så får den en "rub" af, ca 200 g brun farin, ca. en spks frisk kværnet peber, ca. en spks frisk kværnet salt, 2 tsk chili/paprika og noget bacon krydderi.

den kommer i ovnen kl ca 6 ved 95 grader i et ildfast fad og så venter vi bare.

vi laver selv en BBQ sovs af 2-3 løg, ketchup, endnu mere peber  og HP sovs, den får så lov og koge ind til en tyk masse og derefter bliver det serveret varmt med pommes til 

det var vores version så lad mig få jeres  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

Bassemor<3

Lyder lækkert ! Gid man havde overskudet Herhjemme hedder opskriften tulip/jensens

Anmeld

31. januar 2014

AnonymMor

Bassemor<3 skriver:

Lyder lækkert ! Gid man havde overskudet Herhjemme hedder opskriften tulip/jensens

der ligger intet arbejde i og lave det siger min kæreste han er nok i køkkenet sammenlagt en time ud a de 36 timer det tager og lave maden og det meste af tiden er når han laver BBQ sovsen pga der skal skæres løg og det skal småsimre i ca 20 min 

Anmeld

1. februar 2014

AnonymMor

er der slet ingen der vil dele? 

Anmeld

1. februar 2014

L&V

Rinepigen skriver:

er der slet ingen der vil dele? 

Syntes det lyder rigtig lækker den måde du laver det på.. Ville dog putte lidt cola i bbq'en det gir lige det sidste

Anmeld

1. februar 2014

AnonymMor

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Syntes det lyder rigtig lækker den måde du laver det på.. Ville dog putte lidt cola i bbq'en det gir lige det sidste

det skal da helt sikkert prøves! mange tak for tippet 

Anmeld

1. februar 2014

Aabye

Vi bruger brdr Prices opskrift på rub.. Shit det er godt.. 
Vi lægger den dog ikke i salt bad først..

Anmeld

1. februar 2014

AnonymMor

Aabye skriver:

er det en du vil linke til?

den rub vi bruger er en min kæreste selv har fundet på med hvad dr lige var i skabet

Anmeld

1. februar 2014

B&J

Aabye skriver:

yes den bruger vi også den er MØG GOD! for at sige det lige ud MUMS altså

Anmeld

1. februar 2014

Mimic

Rinepigen skriver:

er det en du vil linke til?

den rub vi bruger er en min kæreste selv har fundet på med hvad dr lige var i skabet

den her bruger vi (brdr. prices =) )

http://www.dr.dk/DR1/SpisemedPrice/Opskrifterne/Pulled_pork.htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.