Testliste - marts 2014

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2014

mogms

Mor11 skriver:

Jeg tror på den. Kan godt ane en streg på den nederste også 

har lavet en lignede idag, man kan ane stregen i strakt arm. 

så forsigtigt yay fra mig af 

tester igen om to dage. Den må da blive mere synlig? jeg burde være 4+1 idag, eller er det normalt ikke at teste bragende positiv når det kun er 4+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
mogms skriver:

har lavet en lignede idag, man kan ane stregen i strakt arm. 

så forsigtigt yay fra mig af 

tester igen om to dage. Den må da blive mere synlig? jeg burde være 4+1 idag, eller er det normalt ikke at teste bragende positiv når det kun er 4+1

Det er helt normalt at den ikk er bragende positiv endnu  

Anmeld

14. marts 2014

IdasSmor

Er den her positiv ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. marts 2014

mogms

IdasSmor skriver:

Er den her positiv ? 

Den ligner meget min. Man kan lige ane det. 

Jeg går efter hvaf min læge sagde, der er ikke noget hedder falsk positiv. Og der er kun hgc i kroppen hvis man er gravid.

Men man blir godt nok itvivl. 

Anmeld

14. marts 2014

IdasSmor

mogms skriver:

Den ligner meget min. Man kan lige ane det. 

Jeg går efter hvaf min læge sagde, der er ikke noget hedder falsk positiv. Og der er kun hgc i kroppen hvis man er gravid.

Men man blir godt nok itvivl. 

Åh 

var at måske for hurtig. 

Jeg har meget lidt (udflåd agtig) brunt blod/udflåd ?????? 

Anmeld

14. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
IdasSmor skriver:

Er den her positiv ? 

Ja det er den! Behøver ikk engang at zoome  Brunt udflåd kan være kroppen det renser ud. Det er ikk sikkert at du begynder at bløde rigtigt. 

Anmeld

14. marts 2014

mogms

Mor11 skriver:

Ja det er den! Behøver ikk engang at zoome  Brunt udflåd kan være kroppen det renser ud. Det er ikk sikkert at du begynder at bløde rigtigt. 

Okay renser ud, vil du forklare lidt?

Jeg havde det før min sa, og senere en del blod. Men det var ikke pga udflåddet eller blodet jeg endte med sa.

Anmeld

14. marts 2014

IdasSmor

Mor11 skriver:

Håber du har ret

Og jeg er så lykkelig det samme er min dejlige kæreste der kom hjem med en buket tulipaner 

Anmeld

14. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
mogms skriver:

Okay renser ud, vil du forklare lidt?

Jeg havde det før min sa, og senere en del blod. Men det var ikke pga udflåddet eller blodet jeg endte med sa.

I starten, omkring normal mens (ca 4+), oplever nogen gravide at der kommet brunt udflåd = gammelt blod. Det kan skyldes at kroppen renser de sidste rester ud så der er rent til babyen.  

Anmeld

15. marts 2014

mogms

Mor11 skriver:

I starten, omkring normal mens (ca 4+), oplever nogen gravide at der kommet brunt udflåd = gammelt blod. Det kan skyldes at kroppen renser de sidste rester ud så der er rent til babyen. 0.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> 

åhhhh, det giver mening. 

og se her - fra igår (over tid naturligvis, men er ikke blevet anderledes) og fra idag (indenfor tiden) nu begynder jeg sgu at tro på det :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.