Testliste - marts 2014

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2014

MosterA

IdasSmor skriver:

MosterA hvordan gik det ? Har du testet positiv?? 

Mens kom i går, en enkelt dag forsinket så nåede ikke at teste. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
MosterA skriver:

Mens kom i går, en enkelt dag forsinket så nåede ikke at teste. 

Røv!!!

Anmeld

12. marts 2014

mogms

jeg har for nogle dage siden haft hvad der kunne være, implatations plet blødning, og mit underliv føles mystisk. 

Men det har min underliv så gjort siden min SA, intet føles som det plejer, specielt omkring mens tid.  

Men dette er min første cyklus hvor jeg har kunne teste mig til en positiv ÆL, siden min SA

Men vil I ikke lige  for min testdag i morgen, jeg tør simpelhen ikke tro på noget endnu. 

Anmeld

13. marts 2014

IdasSmor

Øv jeg håber næste måned er bedre for dig 

Jeg testede igår af ren utålmodighed ! 

Tænkte den ikke var positiv og da slet ikke når jeg kun var 3+2 men jeg er næsten sikker på jeg kan ane en streg. Jeg vil prøve at teste igen fredag min kæreste kunne også ane stregen men vi må vente med at juble 

Anmeld

13. marts 2014

IdasSmor

mogms skriver:

jeg har for nogle dage siden haft hvad der kunne være, implatations plet blødning, og mit underliv føles mystisk. 

Men det har min underliv så gjort siden min SA, intet føles som det plejer, specielt omkring mens tid.  

Men dette er min første cyklus hvor jeg har kunne teste mig til en positiv ÆL, siden min SA

Men vil I ikke lige  for min testdag i morgen, jeg tør simpelhen ikke tro på noget endnu. 

Uh mogms jeg krydser for dig idag  

Anmeld

13. marts 2014

mogms

IdasSmor skriver:

Uh mogms 0.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> jeg krydser for dig idag  

Tak, jeg siger meget forsigtigt yay, der er to streger men jeg kan ikke tage et billede hvor det er synligt.

Jeg tog en test igår da min mand kom hjem i nat, og den så negativ ud, men man kunne lige ane steg nr 2.

Her til morgen prøvede jeg igen den er stadig svær at se men tydeligere end igår.

Jeg prøver igen, om to dage.

Forsigtigt meget forsigtigt yay....

6.png" alt="" />

Anmeld

13. marts 2014

mogms

Ej nu bliver jeg snart skør, som nævnt testede jeg i nat. også om morgenen idag.

Senere op af formiddagen går min mand på wc og siger nu er den da endnu mere tydelig. 

Men her er de to tests den der sker neg ud har en svag streg, og kan slet ikke klare strakt arm testen.

Den anden var tydeligere end den første men ikke så tydelig som ses her, billedet er taget da min mand kommer og spørger om testen er ok når der er gået mere end 5 minutter. 

Sidste gang jeg testede positiv, fik jeg en meget tydelig test på 3+2 så jeg er sku meget i tvivl. Da jeg jo vil være 4+0 idag, hvis den er der. 

Jeg er virkelig i tvivl, selvom sidste gang sagde lægen at der ikke er noget der hedder en falsk positiv. 

Jeg tester naturligvis, i overmorgen. (måske i morgen hvis jeg "bliver" grebet  af test-monsteret)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2014

IdasSmor

mogms skriver:

Tak, jeg siger meget forsigtigt yay, der er to streger men jeg kan ikke tage et billede hvor det er synligt.

Jeg tog en test igår da min mand kom hjem i nat, og den så negativ ud, men man kunne lige ane steg nr 2.

Her til morgen prøvede jeg igen den er stadig svær at se men tydeligere end igår.

Jeg prøver igen, om to dage.

Forsigtigt meget forsigtigt yay....

6.png" alt="" />

Åh hvor fedt V 

Det et samme her !!! Tager en igen imorgen tidlig og håber jeg kan sige yay 

Anmeld

14. marts 2014

IdasSmor

Min test er meget meget svag positiv idag men jeg er også kun 3+4 idag. 

Jeg håber at den bliver tydeligere om nogle dage

Anmeld

14. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
mogms skriver:

Ej nu bliver jeg snart skør, som nævnt testede jeg i nat. også om morgenen idag.

Senere op af formiddagen går min mand på wc og siger nu er den da endnu mere tydelig. 

Men her er de to tests den der sker neg ud har en svag streg, og kan slet ikke klare strakt arm testen.

Den anden var tydeligere end den første men ikke så tydelig som ses her, billedet er taget da min mand kommer og spørger om testen er ok når der er gået mere end 5 minutter. 

Sidste gang jeg testede positiv, fik jeg en meget tydelig test på 3+2 så jeg er sku meget i tvivl. Da jeg jo vil være 4+0 idag, hvis den er der. 

Jeg er virkelig i tvivl, selvom sidste gang sagde lægen at der ikke er noget der hedder en falsk positiv. 

Jeg tester naturligvis, i overmorgen. (måske i morgen hvis jeg "bliver" grebet  af test-monsteret)

Jeg tror på den. Kan godt ane en streg på den nederste også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.