Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Jo og endda billigt syntes jeg. Det er der ik noget og sige til
Jo og endda billigt syntes jeg. Det er der ik noget og sige til
Nej tænkte heller ik det var så tosset! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Jeg kender flere der sagtens kan spise det dobbelte (mig selv inklusiv ) og det er da super ærgerligt, at mangle mad når man sidder og hygger længe over en middag
Jeg kender flere der sagtens kan spise det dobbelte (mig selv inklusiv ) og det er da super ærgerligt, at mangle mad når man sidder og hygger længe over en middag
Arh vildt! Er det så af de store med feks tun, rejer og laks?? Vh stine
StineW79 skriver: Vi bliver 13 hvis alle kommer, så det bliver 10-12 stk til hver. Jeg plejer Højest at ku spise 10 stk. Også kommer der også lidt andet ved siden af. Vh stine
Vi bliver 13 hvis alle kommer, så det bliver 10-12 stk til hver. Jeg plejer Højest at ku spise 10 stk. Også kommer der også lidt andet ved siden af. Vh stine
Lige meget...store og små
MyLove E skriver: 14 for jeg kommer også
14 for jeg kommer også
Det er også vildt godt shusi, det fra det nye sted i herningcentret!! Og vi ska snart ses!! X
PT skriver: Det lyder da meget rimeligt - også med mængden. Du kunne evt lave en lækker salat ved siden af PS: Blev min invitation væk i posten xxx
Det lyder da meget rimeligt - også med mængden. Du kunne evt lave en lækker salat ved siden af PS: Blev min invitation væk i posten xxx
Tænker nemlig også at jeg laver lidt salat ved siden af!!
Tror endelig jeg har fundet et sted, der ka hamle op med det shusi jeg har fået i London! Og har virklig prøvet mange forskellige steder! X
dorthemus skriver: Lige meget...store og små
Ku også bare leve af shusi! Elsker shusi!!!! Vh stine
StineW79 skriver: Det er også vildt godt shusi, det fra det nye sted i herningcentret!! Og vi ska snart ses!! X
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128