Pris pr pers, for en fødselsdage menu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
21 svar
5 synes godt om
31. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja jeg står og ska snart holde fødselsdags fest, og har inviteret mine bedste veninder. 

Jeg har tænkt at vi ska ha sushi, som jeg bestiller. Har fået et tilbud der lyder på 1400 kr for 150 stk sushi. Det vil sige at prisen pr mand bliver ca 100 kr ( jeg betaler self) dertil kommer der tangsalat og et par andre ting med i prisen. 

Lyder prisen ik meget rimeligt i jeres øre?? Kærsten syntes det lyder dyrt for shusi, men han er så heller ik helt vild med det! 

Og hvilken dessert passer så til shusi?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

Lukas&Liam<3

StineW79 skriver:

Ja jeg står og ska snart holde fødselsdags fest, og har inviteret mine bedste veninder. 

Jeg har tænkt at vi ska ha sushi, som jeg bestiller. Har fået et tilbud der lyder på 1400 kr for 150 stk sushi. Det vil sige at prisen pr mand bliver ca 100 kr ( jeg betaler self) dertil kommer der tangsalat og et par andre ting med i prisen. 

Lyder prisen ik meget rimeligt i jeres øre?? Kærsten syntes det lyder dyrt for shusi, men han er så heller ik helt vild med det! 

Som jeg lige kan regne ud bliver der så kun 10 stk til hver?

Anmeld

31. januar 2014

Mrs.David

StineW79 skriver:

Jeg synes ikke umiddelbart det lyder vildt dyrt, men overhovedet heller ikke billigt og er sikker på du kan finde billigere tilbud. Typisk er der noget på downtown, tilbudibyen eller lign. nu ved jeg ikke hvor du er fra men til sammenligning har  downtown århus lige nu 30 stk. For 179. Og det er til gængæld billigt. 

Men noget helt andet er mængden. Hvis det er 100 kr pr. Mand regner jeg med at i bliver 14 personer - hvilket vil sige at du har ca. 10-11 stykker til hver. og det tror jeg overhovedet ikke er nok. personligt spiser jeg en 15-20 stykker afhængig af størrelsen. 

Jeg har ikke lige ideer til dessert.

Rigtig god fødselsdag

Anmeld

31. januar 2014

L&V

StineW79 skriver:

Jo og endda billigt syntes jeg. Det er der ik noget og sige til

Anmeld

31. januar 2014

Maja88

Jeg købte 12 stykker ude i herning centret til 80kr..

Jeg kunne maks spise 9..

Synes da 10-11per mand lyder fint

Anmeld

31. januar 2014

StineW79

Maja88 skriver:

Jeg købte 12 stykker ude i herning centret til 80kr..

Jeg kunne maks spise 9..

Synes da 10-11per mand lyder fint

Det er nemlige lige den nye ude i centret jeg har fået et tilbud fra! De er vildt gode og mig, thea og mor var ude og teste den i går. Thea spiste 6 stykker. Jeg ka også maks spise 10 stk! X

Anmeld

31. januar 2014

dorthemus

StineW79 skriver:

Det er nemlige lige den nye ude i centret jeg har fået et tilbud fra! De er vildt gode og mig, thea og mor var ude og teste den i går. Thea spiste 6 stykker. Jeg ka også maks spise 10 stk! X

Jeg kender flere der sagtens kan spise det dobbelte (mig selv inklusiv ) og det er da super ærgerligt, at mangle mad når man sidder og hygger længe over en middag

Anmeld

31. januar 2014

lille-fisen

100 kr pr. Mand så i bliver 14 pers ca? Dvs ca. 10 stykker til hver? 

Hvis du kan bespise folk for de 100 kr pr mand er det billigt for sushi - men 10 stykker pr pers synes jeg så tilgengæld heller ikke er ret meget... 

Anmeld

31. januar 2014

StineW79

Maria&Lukas skriver:

Som jeg lige kan regne ud bliver der så kun 10 stk til hver?

Vi bliver 13 hvis alle kommer, så det bliver 10-12 stk til hver. Jeg plejer Højest at ku spise 10 stk. Også kommer der også lidt andet ved siden af. Vh stine

Anmeld

31. januar 2014

StineW79

Devitt skriver:

Jeg synes ikke umiddelbart det lyder vildt dyrt, men overhovedet heller ikke billigt og er sikker på du kan finde billigere tilbud. Typisk er der noget på downtown, tilbudibyen eller lign. nu ved jeg ikke hvor du er fra men til sammenligning har  downtown århus lige nu 30 stk. For 179. Og det er til gængæld billigt. 

Men noget helt andet er mængden. Hvis det er 100 kr pr. Mand regner jeg med at i bliver 14 personer - hvilket vil sige at du har ca. 10-11 stykker til hver. og det tror jeg overhovedet ikke er nok. personligt spiser jeg en 15-20 stykker afhængig af størrelsen. 

Jeg har ikke lige ideer til dessert.

Rigtig god fødselsdag

Jeg er fra Herning. Må ind og kigge om nogle af dine forslag også gælder i Herning!!!

Der bliver flest af de større slags. Dem med tun, laks og rejer, og nogle andre store.

Jeg plejer højest selv at ku spise 10 stk. Elsker bare shusi!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.