Svigermor ødelægger min familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

Newsence

Nu er det jo sådan at din kæreste ikke bare må gå med jeres barn. Hvor barnet skal bo hvis I hår fra hinanden bestemmer STatsforvaltningen hvis I ikke er enige. Indtil da bliver barn i hjemmet med mindre I aftaler andet og det skal du holde på.

Du skal have kæresten til at sige fra nu. Enten stopper svigermor med den opførsel der bare gør alt værre imellem jer ellers må I kotte hende af en tid så hun lærer på den hårde måde at hun skal blande sig udenom. I skal IKKE vente til næste gang. I skal selv tage kontakt, fortælle hende at du ved hvad hun har gjort og stoppe hende nu. Vil din kæreste ikke det, skal du overveje om du kan leve med det.

Og til sidst: opgiv ikke dit barn. Går kæresten, så går han, men kæmp for barnet. Hvor er det bedst barnet bor ved I bedst selv, men svigermor vil bare have barnet hos sig af egoistiske grunde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

Morjanne76

Når svigermor reagere så negativt, synes jeg I ikke burde inddrage hende i jeres liv. Hun har jo fået "lov" til at være en stor del i jeres liv. 

Anmeld

30. januar 2014

lineog4

Først er kram... Tænker lidt anderledes, kan det være hun er nervøs, at hun har fået for stor en indsigt i de her dage og måske har din kæreste talt med hende...

Min mor havde en periode hvor hun støttede os meget, og vi talte bag efter om hvor svært det egentlig er at fl for meget indsigt, blive for involveret for man bliver nervøs og vil beskytte sit barn.

mit råd ville være I sammen, du og din kæreste sammen fortalte din svigermor, at I har et godt forhold og vil hinanden også selvom der er små perioder hvor det er svært. Og I rigtig gerne vil have opbakning til forholdet. Og også støtte til dig.

Og så måske skal din kæreste også huske ikke at blande hende ind i problemerne i en periode....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.