Du skal sige fra. Når du kan se hun begynder på noget, så siger du fra. Det er første skridt. Ellers så er aller første skridt, at få snakket med din kæreste. Få ham til at forstå hvad det her gør ved dig, at du faktisk er lige ved at kaste håndklædet i ringen, fordi du ikke magter HENDES magtkamp.
Du vil gerne jer, jeres familie, og for den sags skyld også hans. De skal bare holde afstand.
Noget siger mig din kæreste selv kan se hvad hun gør, når han fortæller dig hvad hun har sagt. Det skal i også snakke om. Fortæller han igen at hun har sagt han skal flytte hjem, sammen med jeres barn. Så skal du spørge hvad han svarede?? Svarer han hende imod, trækker han på den, eller??
Her tog det noget tid før manden fik løsrevet sig fra sin mor, efter vi blev forældre. Jeg går stadig med en masse imod min svigermor, og jeg er ikke i tvivl om at en dag eksplodere jeg. Det ved manden, og han syntes jeg skulle sige fra for længe siden. Jeg er bare så dårlig til sådan noget også. Men det skal nok komme.
Her siger manden fra nu. Han siger som regel sin mening, og ellers så snakker vi om det, og så kan han ofte godt se det fra min side af også.
Hun skal sættes på plads, og forstår hun ikke at hun skal blande sig uden om jeres forhold, så må hun holde sige væk for en tid...
Anmeld