Inseminering overstået :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2014

esioul

Putomanen skriver:

Ja, der er desværre stor chance for, at man kommer igennem nogle forsøg, før det lykkes. Så er det ikke helt skidt at være godt rustet.

Hvilket forsøg er du i gang med?

I morgen er jeg 28 uger og går ind i 3. trimester, så det går pludselig rigtig stærkt

og uge 28 - det er vildt så hurtigt det går.

Jeg sad lige og læste din beskrivelse på din profil, og hold nu op hvor er det altså bare så fedt at det er lykkedes jer nu.

Jeg blev helt rørt og varm om hjertet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

Putomanen

esioul skriver:

Det er det 3 forsøg.

Men et af forsøgene tæller ikke efter det sidste mislykkedes.

Overlægen er optimist, han siger at når jeg har været gravid, så er chancen for det sker igen stor. Så det håber jeg på

En læge på Riget sagde det samme til mig, og jeg har generelt også hørt det. Jeg håber at din krop er helt klar til at tage mod et lille befrugtet guldæg

Anmeld

3. februar 2014

esioul

Putomanen skriver:

En læge på Riget sagde det samme til mig, og jeg har generelt også hørt det. Jeg håber at din krop er helt klar til at tage mod et lille befrugtet guldæg

Det håber jeg også

Den har i hvert fald fået en laaaaaaaaang pause på 3 mdr.

Så nu er jeg kampklar

Anmeld

3. februar 2014

Putomanen

esioul skriver:

og uge 28 - det er vildt så hurtigt det går.

Jeg sad lige og læste din beskrivelse på din profil, og hold nu op hvor er det altså bare så fedt at det er lykkedes jer nu.

Jeg blev helt rørt og varm om hjertet.

Mange tak
Det bliver stille og roligt mere og mere realistisk og tankerne om behandling forsvinder stille og roligt, selvom jeg aldrig havde troet, at det ville ske.

Uvisheden om det nogensinde lykkes er det værste. Hvis der bare var en garanti, ville man gå igennem alt.

Anmeld

3. februar 2014

Putomanen

esioul skriver:

Det håber jeg også

Den har i hvert fald fået en laaaaaaaaang pause på 3 mdr.

Så nu er jeg kampklar

En pause er altid godt, især for det mentale velbefindende. Selvom din smiley ikke ser helt overskudsagtig ud

Anmeld

3. februar 2014

esioul

Putomanen skriver:

En pause er altid godt, især for det mentale velbefindende. Selvom din smiley ikke ser helt overskudsagtig ud

Altså de smileyer skal jo afprøves, når nu jeg har fået dem

Ja det er næsten den værste tanke og den er da også tænkt.

Min kæreste er dog meget optimistisk og det holder mig oppe 

Det er også svært når vi ikke har nogle diagnoser. Vi blev jo egentlig henvist grundet nedsat sædkvalitet, men det er det ikke ligefrem mere.

Havde vi nu bare noget at forholde os til, så vi vidste det var derfor det er lidt mere svært. Men nej. grr

Anmeld

3. februar 2014

Putomanen

esioul skriver:

Altså de smileyer skal jo afprøves, når nu jeg har fået dem

Ja det er næsten den værste tanke og den er da også tænkt.

Min kæreste er dog meget optimistisk og det holder mig oppe 

Det er også svært når vi ikke har nogle diagnoser. Vi blev jo egentlig henvist grundet nedsat sædkvalitet, men det er det ikke ligefrem mere.

Havde vi nu bare noget at forholde os til, så vi vidste det var derfor det er lidt mere svært. Men nej. grr

Min mand var også rigtig god til at være optimistisk, og det hjalp mig utrolig meget!

Vi var igennem en behandling som burde fjerne vores problemer, så at sige. Vi var et af de tilfælde, hvor lægerne mente at det ville gå stærkt med at blive gravid. Så jeg kan virkelig godt sætte mig ind i frustrationen over, at det ikke lykkes og uvisheden om, hvorfor det ikke lykkes.

Anmeld

3. februar 2014

Nessie

Held og lykke, håber det lykkes

Anmeld

3. februar 2014

esioul

Nessie skriver:

Held og lykke, håber det lykkes

Tak

Anmeld

3. februar 2014

esioul

Putomanen skriver:

Min mand var også rigtig god til at være optimistisk, og det hjalp mig utrolig meget!

Vi var igennem en behandling som burde fjerne vores problemer, så at sige. Vi var et af de tilfælde, hvor lægerne mente at det ville gå stærkt med at blive gravid. Så jeg kan virkelig godt sætte mig ind i frustrationen over, at det ikke lykkes og uvisheden om, hvorfor det ikke lykkes.

Det hjælper nemlig meget at de kære mænd er det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.