Inseminering overstået :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2014

Putomanen

esioul skriver:

Jeg skal have taget blodprøve den 13

Jeg krydser alt hvad jeg overhovedet har d 13
Regner du med selv at teste før?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

LRJ

krydser alt for det lykkedes jer

Anmeld

3. februar 2014

esioul

Putomanen skriver:

Jeg krydser alt hvad jeg overhovedet har d 13
Regner du med selv at teste før?

Jeg er hardcore og holder mig i skindet.

Tror først jeg smug tester inden blodprøven, så jeg har en fornemmelse af udfaldet deraf

Anmeld

3. februar 2014

esioul

LRJ skriver:

krydser alt for det lykkedes jer

Tak søde

Anmeld

3. februar 2014

Putomanen

esioul skriver:

Jeg er hardcore og holder mig i skindet.

Tror først jeg smug tester inden blodprøven, så jeg har en fornemmelse af udfaldet deraf

Jeg har også altid hjemmetestet om morgenen inden bp, så jeg kendte svaret på forhånd. Så det kannjeg goet forstå at du gør.
Bortset fra den sidste gang, hvor jeg var nødt til at holde mig i skindet og vente på opkaldet

Jeg håber meget på en positiv opdatering d 13 om morgenen

Anmeld

3. februar 2014

esioul

Putomanen skriver:

Jeg har også altid hjemmetestet om morgenen inden bp, så jeg kendte svaret på forhånd. Så det kannjeg goet forstå at du gør.
Bortset fra den sidste gang, hvor jeg var nødt til at holde mig i skindet og vente på opkaldet

Jeg håber meget på en positiv opdatering d 13 om morgenen

Det håber jeg også meget på.

Men jeg prøver på at sige til mig selv, at graviditetschancen ikke er så stor i IUI.

Jeg føler jeg er nød til at beskytte mig selv, ellers bliver det alt for hårdt i længden.

Men det kender du sikkert alt til

Anmeld

3. februar 2014

Putomanen

esioul skriver:

Det håber jeg også meget på.

Men jeg prøver på at sige til mig selv, at graviditetschancen ikke er så stor i IUI.

Jeg føler jeg er nød til at beskytte mig selv, ellers bliver det alt for hårdt i længden.

Men det kender du sikkert alt til

Jeg tror næsten altid at man finder en undskyldning for, hvorfor det ikke vil lykkes. Det er helt naturligt at ville beskytte sig selv, for det gør bare så ondt, når det ikke lykkes!

På en måde tror jeg også at det er meget sundt at være en smule skeptisk/realistisk.

Anmeld

3. februar 2014

esioul

Putomanen skriver:

Jeg tror næsten altid at man finder en undskyldning for, hvorfor det ikke vil lykkes. Det er helt naturligt at ville beskytte sig selv, for det gør bare så ondt, når det ikke lykkes!

På en måde tror jeg også at det er meget sundt at være en smule skeptisk/realistisk.

Ja lige præcis. Ellers tror jeg alt for hurtigt man bliver helt slidt ned hvis man tror 100% på det hver gang.

Hvor langt er du ved at være henne nu?

Anmeld

3. februar 2014

Putomanen

esioul skriver:

Ja lige præcis. Ellers tror jeg alt for hurtigt man bliver helt slidt ned hvis man tror 100% på det hver gang.

Hvor langt er du ved at være henne nu?

Ja, der er desværre stor chance for, at man kommer igennem nogle forsøg, før det lykkes. Så er det ikke helt skidt at være godt rustet.

Hvilket forsøg er du i gang med?

I morgen er jeg 28 uger og går ind i 3. trimester, så det går pludselig rigtig stærkt

Anmeld

3. februar 2014

esioul

Putomanen skriver:

Ja, der er desværre stor chance for, at man kommer igennem nogle forsøg, før det lykkes. Så er det ikke helt skidt at være godt rustet.

Hvilket forsøg er du i gang med?

I morgen er jeg 28 uger og går ind i 3. trimester, så det går pludselig rigtig stærkt

Det er det 3 forsøg.

Men et af forsøgene tæller ikke efter det sidste mislykkedes.

Overlægen er optimist, han siger at når jeg har været gravid, så er chancen for det sker igen stor. Så det håber jeg på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.