Irriteret.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

Stumpen

Yurie skriver:

Bare fordi denligger der når du kommer om morgenen, betyder jo iikke at den lå der til frokost og da ddin kæreste var der.

Nej det ved jeg godt... Men det er i køkkenet i en speciel kasse, så tænker at hvis den skulle have forladt køleskabet til fordel for et andet køleskab, så er det spøjst at den kommer tilbage på rette plads igen uden navn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

TNBC

Stumpen skriver:

Nej det ved jeg godt... Men det er i køkkenet i en speciel kasse, så tænker at hvis den skulle have forladt køleskabet til fordel for et andet køleskab, så er det spøjst at den kommer tilbage på rette plads igen uden navn 

Det kan være et tilfælde.. eller en der ved det er din datters.. eller at de har fået afvide at en madkasse som hendes er forsvundet fra det køleskab.

Anmeld

30. januar 2014

Stumpen

Yurie skriver:

Det kan være et tilfælde.. eller en der ved det er din datters.. eller at de har fået afvide at en madkasse som hendes er forsvundet fra det køleskab.

Det kan være.. Blev bare irriteret men som før skrevet ikke noget jeg vil gøre noget ud af - skulle bare øffe lidt 

Anmeld

30. januar 2014

TNBC

Stumpen skriver:

Det kan være.. Blev bare irriteret men som før skrevet ikke noget jeg vil gøre noget ud af - skulle bare øffe lidt 

det kan ske så hurtigt. der er så mange børn der bare går i køleskabene og tager en madkasse, (ved ikke om der er vuggstue også), men hvis de forsvinder, jamen så får alle de voksne af vide at den mangler og hvor den hører til, så de kan sætte den tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.