Irriteret.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
13 svar
5 synes godt om
30. januar 2014

Stumpen

Ja det er jeg altså..

min datter er i udegruppe og hendes madpakke lægger derfor i en anden kasse.. Igår gav jeg hende en bamse og kylling madkasse med hvor navnet var ved at falde af..

Min kæreste kommer hjem og siger at de ikke kunne finde hendes madkasse til frokost 

her til morgen lægger madpakken som den eneste i kassen  Godt nok er navnet faldet af og min datter mente ikke hun kendte madpakken, MEN når alle børn har en madpakke undtagen min datter og der er en madpakke tilbage, så giver det da sig selv hvem det er der ejer denne madpakke...  Synes jeg i hvert fald + jeg er morgensur anlagt, så der skal nok heller ikke så meget til at irritere mig om morgenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

MorDk

Stumpen skriver:

Ja det er jeg altså..

min datter er i udegruppe og hendes madpakke lægger derfor i en anden kasse.. Igår gav jeg hende en bamse og kylling madkasse med hvor navnet var ved at falde af..

Min kæreste kommer hjem og siger at de ikke kunne finde hendes madkasse til frokost 

her til morgen lægger madpakken som den eneste i kassen  Godt nok er navnet faldet af og min datter mente ikke hun kendte madpakken, MEN når alle børn har en madpakke undtagen min datter og der er en madpakke tilbage, så giver det da sig selv hvem det er der ejer denne madpakke...  Synes jeg i hvert fald + jeg er morgensur anlagt, så der skal nok heller ikke så meget til at irritere mig om morgenen

Havde hun så ingen mad fået eller hvordan?

Anmeld

30. januar 2014

Stumpen

MorDk skriver:

Havde hun så ingen mad fået eller hvordan?

Jo heldigvis da, de var gået over i køkkenet og smurt noget til hende.. Synes måske bare man kunne lægge to og to sammen, når alle havde en madpakke og en ikke havde og der var en tilbage, som man jo kunne se ikke var en halvspist fra dagen før..

Anmeld

30. januar 2014

MorDk

Stumpen skriver:

Jo heldigvis da, de var gået over i køkkenet og smurt noget til hende.. Synes måske bare man kunne lægge to og to sammen, når alle havde en madpakke og en ikke havde og der var en tilbage, som man jo kunne se ikke var en halvspist fra dagen før..

Ja, det virker sgu lidt mærkeligt  Doooh!

Anmeld

30. januar 2014

LinLin

Ja det er jeg altså..

Men din kæreste kunne heller ikke finde den eller hvad? Måske er den blevet fundet af dem der lukkede?

Ville ikke hidse mig op

Desuden forstår jeg ikke hvorfor du ikke skrev navn på når du vidste det var Ved at falde af...?

Anmeld

30. januar 2014

Stumpen

LinLin skriver:

Men din kæreste kunne heller ikke finde den eller hvad? Måske er den blevet fundet af dem der lukkede?

Ville ikke hidse mig op

Desuden forstår jeg ikke hvorfor du ikke skrev navn på når du vidste det var Ved at falde af...?

Han smørre ikke madpakker og ikke typen der lægger mærke til hvilke madpakker ungerne har..

den var løs i den ene side, så en har bevidst hevet den af, nok et barn der har gjort det i spændning over at den løftet lidt..

hidser mig ikke op synes bare det er noget underligt noget - er selv gog, så ved godt hvad det kræver lige at spotte rundt om alle har maden og om jeg kan se at det er x mad der er i kassen, da børn tit har det samme med 

Anmeld

30. januar 2014

Laulund87

Jeg ville også blive irriteret, ikke noget jeg ville gøre et nummer ud af, men ville være irriteret

(Hov og læser det ikke som om at du har gjort et nummer ud af det)

Anmeld

30. januar 2014

Stumpen

Laulund87 skriver:

Jeg ville også blive irriteret, ikke noget jeg ville gøre et nummer ud af, men ville være irriteret

(Hov og læser det ikke som om at du har gjort et nummer ud af det)

Nej nej slet ikke.. Den ene gog som er med i udegruppen var der i morges og stod i køkkenet, da jeg opdagede det, så jeg sagde til min datter at her var hendes madpakke da og om hun slet ikke kunne kende den.. Så nej ikke noget jeg på nogen måde vil gå videre med.. Synes bare det er sært..

Anmeld

30. januar 2014

LinLin

Stumpen skriver:

Han smørre ikke madpakker og ikke typen der lægger mærke til hvilke madpakker ungerne har..

den var løs i den ene side, så en har bevidst hevet den af, nok et barn der har gjort det i spændning over at den løftet lidt..

hidser mig ikke op synes bare det er noget underligt noget - er selv gog, så ved godt hvad det kræver lige at spotte rundt om alle har maden og om jeg kan se at det er x mad der er i kassen, da børn tit har det samme med 

Men den KAN jo godt have været væk da de skulle spise og være blevet fundet senere

Anmeld

30. januar 2014

TNBC

Stumpen skriver:

Ja det er jeg altså..

Bare fordi denligger der når du kommer om morgenen, betyder jo iikke at den lå der til frokost og da ddin kæreste var der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.