Jeg kan da godt forstå at du trænger til noget alenetid, når du er alene med din datter. Jeg er sammen med mine børns far og jeg har sgu brug for alenetid alligevel

Selvfølgelig elsker vi vores børn, men man har brug for tid, hvor man kun skal tænke på sig selv og ikke skal sørge for et andet menneske 24/7.
Drop den dårlige samvittighed, selvfølgelig har du også brug for at lade batterierne op engang imellem og mærke dig selv og den du var før du fik barn og det vil jo kun komme dit barn tilgode at hun får en mor med overskud.
Nogen gange skal der ikke så meget til - er det ikke muligt at finde en ung pige der kan komme fast en gang om ugen eller hver anden og hente dit barn i institution, lave mad til hende og putte hende? Det gjorde vi tidligere med vores bedsteforældre (som altså også alle er omkring de 70 - men der er jo forskel på folk og deres helbredssituation), og så brugte vi den ene aften om ugen på at træne eller se venner/veninder eller lave noget sammen. Eller har du ikke en veninde der er tæt på dit barn, som kunne passe hende engang imellem?
Anmeld