monzemussen skriver:
Åh øv det er så frustrerende. Christian fik igen et flip da jeg hentede ham. Den samme tur med at han ikke vil tage flyverdragten på. Han bliver mildest taget hysterisk når jeg prøver at hjælpe ham. Jeg fik en af pædagogerne til at hjælpe mig. Han slog mig også da hun så på. Det hjalp først da hun prøvede og hjælpe ham, hvor han så vil ha mig til det i stedet. Hvad gør jeg anderledes? Er det mig der er galt på den? Og hvorfor er han sådan. Prøver han mig bare af? Det mest trælse er bare den følelse af at jeg gør noget forkert. At jrg ikke kan styre ham og hvad de tænker i børnehaven.
Det er slet ikke dig, og RIGTIG mange oplever det netop med flyverdragten.. han prøver dig af. se om du ik kan aflede ham med et eller andet, men stå stadig fast på at den skal på..og at det ikke er ok at slå osv...
det er svært og kræver tålmodighed og er bare rigtig træls og ubegaheligt.. men bare rolig det går over igen...
hende af min havde det os i en periode, fuldstændig hysterisk, og pludselig var det væk.....
Anmeld