Ung mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
21 svar
16 synes godt om
29. januar 2014

Anonym trådstarter

Ja jeg er gravid med nr 2 og er 23 år. Er man så ung mor eller ikke. Hvornår synes du at man er ung mor ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Anonym skriver:

Ja jeg er gravid med nr 2 og er 23 år. Er man så ung mor eller ikke. Hvornår synes du at man er ung mor ?

Altså umiddelbart vil jeg betegne det som værende ung mor. Men så længe man er en god mor, så er alder jo bare et tal 

Anmeld

29. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Da jeg ventede mig første og anden gang blev jeg betegnet som værende ung mor af Jm, da jeg var under 25 år, ikke at det havde
nogen betydning.

Anmeld

29. januar 2014

Lukas&Liam<3

Jeg er også gravid med nr 2, og er 22. Synes bestemt vi er unge mødre

Anmeld

29. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Var 21 ved første fødsel og er igang med pb2 nu som 23årig (vil dog blive 24 inden der kommer en bebs mere). Jeg blev betragtet som ung, men ikke med nogen særlig betydning. Blev hverken placeret på "unge førstegangsforældre"-holdet til Fødselsforberedelse eller noget, selvom det er ment til alle under 25 her. Har aldrig fået negative kommentarer eller blikke, som jeg ellers læser om sommetider.

jeg synes man er ung mor når man er 23 og ned. Synes man er FOR ung fra 17 og ned (ikke at det ikke kan gå, men langt langt de fleste 17 årige er stadig meget teenagere mentalt) 

Anmeld

29. januar 2014

1234rj

Anonym skriver:

Jeg vil sige ja :-) jeg vil sige når man er 25 så er man ikke ung mor :-)

Anmeld

29. januar 2014

M &.I

Anonym skriver:

jeg synes ikke over 18 år er ung .. det er ung når man få et barn som 15-17 år...  

Anmeld

29. januar 2014

Kamilla-m

Anonym skriver:

Jeg sys ikke man er ungmor når man er over 20 .

jeg er 23 og har 4 børn i alderen af 1 år til 6 år :-)

fik nr 2 da jeg var 20

Anmeld

29. januar 2014

Papillon

Jeg har givet det spørgsmål til flere, da jeg selv er lidt nysgerrig. Jeg er 21, bliver 22 om en måneds tid, og gravid med den første. Mange betragter mig som (kommende) ung mor og mener, at grænsen går ved 25 år.

Når det så er sagt, er der ingen der mener det negativt - i hvert fald ikke af dem jeg har talt med. Det er bare det, de opfatter som en ung mor. Et eller andet sted er det jo fjollet, når vi egentlig er lavet til at få børn i den alder

Anmeld

29. januar 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg er 24 og mor til 2 (tvillinger). Jeg synes at jeg er en ung mor, men ikke for ung Synes det kommer meget an på modenhed. Om man så er 21 eller 25 betyder ikke så meget i min verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.