Mit bette pus:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2014

sulo

Lille update, vi kommer ikke hjem i dag som håbet.

Kristian har kastet op 2 gange siden i går aftes, han har godt nok taget 45 gram på siden i går, men de vil gerne vente og se til i morgen for at hvordan det går og så få taget blodprøver på ham i morgen tidlig

Håber at han snart bliver mere frisk og holder maden helt i sig, det gør ondt i moderhjertet når man har en slap baby, savner min lille sprællende hissigprop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
sulo skriver:

Jeg fik desværre smittet Kristian med omgangssyge

Ringede til lægehuset for at udsætte hans til hans vacsination i går formiddags, lægesekretæren bad mig om at komme op med ham med det samme, da jeg fortalte at han havde kastet alt op hele natten, lægen kiggede kort på ham og sagde, i skal ikke hjem, i skal indlægges i Kolding pga begyndende dehydrering.

Kæresten kom hurtigt og hentede os og vi kunne tydeligt mærke at han blev mere og mere slap i løbet af eftermiddagen, vi fik dog en fin nat og han har holdt alt i lige her indtil for en time siden

Men han har spist langt under sin normale mængde så vi kom ikke hjem i dag som håbet, de har langt sonde på ham og nu virker han noget skidt igen, mit stakkels lille pus

åh nej dog... jeg håber han snart bliver frisk igen... 

Anmeld

29. januar 2014

tweety2060

sulo skriver:

nej den har vi ikke fået med, har fået strenge ordre på at vi skal blive på stuen, har nu heller ikke hørt om det, men håber på om vi må komme hjem i morgen, så er det jo for sent at få den herind alligevel

Det er SÅ forskelligt hvad man får at vide.... Men bare han snart er ovenpå så klares i nok et par dage uden

Anmeld

1. februar 2014

sulo

Update:

Vi kom ud af isolationen og fik lov til at komme hjem i går til middag til trods for at han har tabt 70 gram fra torsdag til fredag, han vejer nu 5030 gram.

Han holder maden i sig så længe at det kommer langsomt og ikke i for store portioner, men han er langt fra sine vanlige portioner, glæder mig til at han kan spise op igen.

Vi har en åben indlæggelse weekenden over og skal så til egen læge til kontrol mandag morgen, overvejer dog at tage til vægt kontrol i dag eller morgen i kolding. da han ikke spiste forfærdelig meget i går.

Hvor er det bare ikke sjovt at have en skidt tilpas baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.