Mit bette pus:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.462 visninger
13 svar
6 synes godt om
28. januar 2014

sulo

Jeg fik desværre smittet Kristian med omgangssyge

Ringede til lægehuset for at udsætte hans til hans vacsination i går formiddags, lægesekretæren bad mig om at komme op med ham med det samme, da jeg fortalte at han havde kastet alt op hele natten, lægen kiggede kort på ham og sagde, i skal ikke hjem, i skal indlægges i Kolding pga begyndende dehydrering.

Kæresten kom hurtigt og hentede os og vi kunne tydeligt mærke at han blev mere og mere slap i løbet af eftermiddagen, vi fik dog en fin nat og han har holdt alt i lige her indtil for en time siden

Men han har spist langt under sin normale mængde så vi kom ikke hjem i dag som håbet, de har langt sonde på ham og nu virker han noget skidt igen, mit stakkels lille pus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

BigHope13

sulo skriver:

Ringede til lægehuset for at udsætte hans til hans vacsination i går formiddags, lægesekretæren bad mig om at komme op med ham med det samme, da jeg fortalte at han havde kastet alt op hele natten, lægen kiggede kort på ham og sagde, i skal ikke hjem, i skal indlægges i Kolding pga begyndende dehydrering.

Kæresten kom hurtigt og hentede os og vi kunne tydeligt mærke at han blev mere og mere slap i løbet af eftermiddagen, vi fik dog en fin nat og han har holdt alt i lige her indtil for en time siden

Men han har spist langt under sin normale mængde så vi kom ikke hjem i dag som håbet, de har langt sonde på ham og nu virker han noget skidt igen, mit stakkels lille pus

Åhh nej stakkels lille pus da

rigtig rigtig god bedring med ham håber han hurtigt bliver frisk igen

Anmeld

28. januar 2014

sulo

BigHope13 skriver:

Åhh nej stakkels lille pus da

rigtig rigtig god bedring med ham håber han hurtigt bliver frisk igen

Håber vi bestemt også, det er kedeligt at ligge i isolation, godt nok er der "roomservice" på men mangler at kunne gå en tur med barnevognen for at få ham til at tage en ordenlig lur

Anmeld

28. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
God bedring

Anmeld

28. januar 2014

-Milla-

God bedring med ham.
Jeg har selv været indlagt med min søn på 2 1/2 år fra fredag eftermiddag, kom hjem igår og er udskrevet i dag.
Min søn startede 3.30 fredag morgen med opkast. Det fortsatte resten af dagen og han kunne ikke holde noget i sig.
Da det ikke var bedre om eftermiddagen ringede vores læge til sygehuset, som sagde vi skulle komme ind og han blev herefter indlagt. Lørdag kastede han ikke så meget op længere tilgengæld kom det ud den anden vej.
Det er blevet bedre og vi er glade for at være hjemme i vante omgivelser, men han spiser stadig kun meget begrænset. Dog drikker han en del, som er det vigtigste.
Vi har ikke fået svar på hvilken virus, der er tale om, da dem, som har skullet analysere åbenbart har mislykkedes med prøverne, hvilket lægen var ret utilfreds over.
Vores søn er dog i bedring, og det er jo det vigtigste.
Har I fået svar på hvilken virus jeres søn har?

Anmeld

28. januar 2014

tweety2060

sulo skriver:

Håber vi bestemt også, det er kedeligt at ligge i isolation, godt nok er der "roomservice" på men mangler at kunne gå en tur med barnevognen for at få ham til at tage en ordenlig lur

God bedring!!
Har i egen barnevogn med Så burde i kunne få lov til at gå en lille tur ....

Anmeld

28. januar 2014

julia Nielsen

Ja, også rigtig rigtig god bedring her fra

Håber snart han bliver frisk igen, vi kender også turen herhjemme

Anmeld

28. januar 2014

Lykke:)

sulo skriver:

God bedring med ham! Det lille pus

Anmeld

28. januar 2014

sulo

-Milla- skriver:

God bedring med ham.
Jeg har selv været indlagt med min søn på 2 1/2 år fra fredag eftermiddag, kom hjem igår og er udskrevet i dag.
Min søn startede 3.30 fredag morgen med opkast. Det fortsatte resten af dagen og han kunne ikke holde noget i sig.
Da det ikke var bedre om eftermiddagen ringede vores læge til sygehuset, som sagde vi skulle komme ind og han blev herefter indlagt. Lørdag kastede han ikke så meget op længere tilgengæld kom det ud den anden vej.
Det er blevet bedre og vi er glade for at være hjemme i vante omgivelser, men han spiser stadig kun meget begrænset. Dog drikker han en del, som er det vigtigste.
Vi har ikke fået svar på hvilken virus, der er tale om, da dem, som har skullet analysere åbenbart har mislykkedes med prøverne, hvilket lægen var ret utilfreds over.
Vores søn er dog i bedring, og det er jo det vigtigste.
Har I fået svar på hvilken virus jeres søn har?

Det ved jeg ikke om de har undersøgt, de tog blodprøver for væsketal, det er ihvertfald det vi har fået svar på.

Anmeld

28. januar 2014

sulo

tweety2060 skriver:

God bedring!!
Har i egen barnevogn med Så burde i kunne få lov til at gå en lille tur ....

nej den har vi ikke fået med, har fået strenge ordre på at vi skal blive på stuen, har nu heller ikke hørt om det, men håber på om vi må komme hjem i morgen, så er det jo for sent at få den herind alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.