Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
A. N. Onymsen skriver: Hold da op! Ja det tør siges skønt med unger tæt på hinanden
Hold da op! Ja det tør siges
skønt med unger tæt på hinanden
Ja det fantastisk <3
de er idag 2 år og 11 måneder, drømmer om nr 3 meget snart !!
Men vi vil Gerne lige i noget større først. (128 kwm, 4 værelses Så vi er et værelse for lidt her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
A. N. Onymsen skriver: Hej med Jer Da jeg blev gravid med min søn gik der 24 dage fra jeg smed P-pillerne til jeg testede positivt. tog den sidste pille 26/12-09 og testede positivt 19/1-10 . Så blev gravid i 1. forsøg. Nu nu vil vi gerne ha barn nummer 2, men det lader sig vente .. Hvad er jeres erfaringer ?
Hej med Jer
Da jeg blev gravid med min søn gik der 24 dage fra jeg smed P-pillerne til jeg testede positivt.
tog den sidste pille 26/12-09 og testede positivt 19/1-10 .
Så blev gravid i 1. forsøg.
Nu nu vil vi gerne ha barn nummer 2, men det lader sig vente ..
Hvad er jeres erfaringer ?
Vi er også i gang herhjemme Lige nu er vi i anden cyklus, hvor vi prøver.. Ingen gevinst endnu Men har stadig masser af gå-på-mod.. Hvor længe har I prøvet..? Høber både for dig og mig at der snart er to streger
Altså første gang lykkedes det os at blive gravid imens jeg var på p-piller. Ups. Men her anden gang... Puuuuh.... Vi har været i gang i 2 år nu uden der er sket det mindste
Så ja, for os har 2. Gang været værre
1. gang gik der 3 mdr. og 2. gang gik der 1. mdr. Men det er så forskelligt, hvor lang tid det tager
For os har det taget længere tid anden gang at blive gravide. 1.gang tog det 3 mdr., og her 2.gang har det taget 6 mdr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128