Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor og meget mere skriver: Første cyklus alle tre gange.
Første cyklus alle tre gange.
Ej hvor dejligt!!
I må være super fertile ! Gid det var os denne gang !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Første gang havde jeg en mens i februar, bio i marts, og positiv test i april...
2 gang er ikke planlagt på P-piller. Er 14 uger henne lige om lidt
A. N. Onymsen skriver: Hej med Jer Da jeg blev gravid med min søn gik der 24 dage fra jeg smed P-pillerne til jeg testede positivt. tog den sidste pille 26/12-09 og testede positivt 19/1-10 . Så blev gravid i 1. forsøg. Nu nu vil vi gerne ha barn nummer 2, men det lader sig vente .. Hvad er jeres erfaringer ?
Hej med Jer
Da jeg blev gravid med min søn gik der 24 dage fra jeg smed P-pillerne til jeg testede positivt.
tog den sidste pille 26/12-09 og testede positivt 19/1-10 .
Så blev gravid i 1. forsøg.
Nu nu vil vi gerne ha barn nummer 2, men det lader sig vente ..
Hvad er jeres erfaringer ?
3 måneder efter jeg havde født nr 1 var jeg gravid igen.
Mdet på trods af mini piller og en meget svær livmor betændelse (blødte konstant i 3 måneder)
så her gik det nemt
VIPpigen skriver: Første gang havde jeg en mens i februar, bio i marts, og positiv test i april... 2 gang er ikke planlagt på P-piller. Er 14 uger henne lige om lidt
Wauw ! Stort tillykke !
A. N. Onymsen skriver: Wauw ! Stort tillykke !
Tak... Lidt af en kamel for manden at sluge
baby012 skriver: 3 måneder efter jeg havde født nr 1 var jeg gravid igen. Mdet på trods af mini piller og en meget svær livmor betændelse (blødte konstant i 3 måneder) så her gik det nemt
Hold da op! Ja det tør siges
skønt med unger tæt på hinanden
VIPpigen skriver: Tak... Lidt af en kamel for manden at sluge
Hehe ja det kunne jeg forestille mig
håber han er lykkelig alligevel !
A. N. Onymsen skriver: Åh Gud det er bare ikke lige det man regner med Håber der sker noget inden længe
Åh Gud det er bare ikke lige det man regner med
Håber der sker noget inden længe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128