Udbetaling Danmark ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
17 svar
3 synes godt om
28. januar 2014

dollygirl

Hej piger

Jeg skal ha lavet nogle huller hos tandlægen og de sagde prisen vil blive omkring 4300kr

Jeg er ikke medlem af Danmark men hvis jeg bliver det nu og får lavet hullerne derefter , får jeg så tilskud?

Eller hvirdan er deres regler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

L&V

dollygirl skriver:

Hej piger

Jeg skal ha lavet nogle huller hos tandlægen og de sagde prisen vil blive omkring 4300kr

Jeg er ikke medlem af Danmark men hvis jeg bliver det nu og får lavet hullerne derefter , får jeg så tilskud?

Det er jeg ret overbevist om du ikke kan nej

Anmeld

28. januar 2014

Chevro

dollygirl skriver:

Hej piger

Afhænger jo af mange ting, fejler du noget eller har du haft en skade på kroppen eller lign, kan du ikke komme i nærheden af Danmark

Anmeld

28. januar 2014

B&J

kan du ikke bare få en afbetaling? så det ikke er så stort et beløb med det samme men prøv at ringe til danmark og hør ved ikke hvordan de er på det punkt

Anmeld

28. januar 2014

Morigen

dollygirl skriver:

Hej piger

prøv og læs her, der står nogle krav for at du kan blive meldt ind

https://www.sygeforsikring.dk/Default.aspx?ID=343

Anmeld

28. januar 2014

--Line..

dollygirl skriver:

Hej piger

jeg mener faktisk, at de giver tilskud til tandlæge, med det sammen du bliver medlem.. synes jeg har hørt nogle reklamer om det.. men jeg er virkelig ikke sikker..
men, du skal lige opfylde alle sundheds kravene, før du kan blive medlem af dem.

Anmeld

28. januar 2014

PernilleogLouis

dollygirl skriver:

Hej piger

ja det fik jeg da jeg meldte mig ind 

Anmeld

28. januar 2014

Laulund87

Hvis ikke du har ondt kan du melde dig ind og få lavet tænder om en måneds tid eller sådan noget.

Anmeld

28. januar 2014

Love2

Hej piger

Jeg har også lige været til tandlæge i dag, skal have lavet rodbehandling. Der sagde tandlægen til mig hvis jeg melder mig hurtig så vil ville får hjælp med at betale den fra top Danmark. Skal selvfølgelig meldes ind før man laver tanden. 

Har du overvejet hjælp at søge hos kommune?

Anmeld

28. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, det er jeg ret overbevist om, at du kan. Så meld dig ind nu og få lavet det du skal have lavet hos tandlægen om et par uger.

Men udover det er det en rigtig god ide, at være medlem af Danmark. Hvis man bliver rigtig syg kan man ikke komme ind. Det kan godt være, at man i en årrække får "underskud", men andre år så får man "overskud". Så er ens børn gratis medlem under ens medlemsskab og kan være det fra fødslen (også selvom de evt. skulle fejle noget).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.