sikken en OVERRASKELSE!!!! (sådan en mand skal man have!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2009

sarahb

SKØNT...
Od dejligt med sådan en mand.. det kan man jo kun elske.. og dejligt at han som min mand er go til at overraske, det gør os jo sååååååå glade...

Tillykke med dagen og et stort skulderklap til din kæreste..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2009

Jules

Åhr hvor lækkert søde

Anmeld

2. august 2009

Dansker i England

Hvor fantastisk med sådan en dejlig overraskelse . Jeg håber, du nød weekenden.

Anmeld

2. august 2009

Ni-ko-li-ne

jamen i kan tro jeg nød det!!

han havde bestilt en par behandling.... og fordi han godt ved jeg ikke er så glad for min krop med de ekstra kg efter graviditeten havde han bestilt sådan at vi fik peelet benene og kom i aroma bad alene.... med frugt og juice og dejlig musik :0) og bagefter blev vi smurt ind i lækker lækker creme.... vi fik også lidt massage....  så slappede vi lige lidt af inden vi skulle ned i restaureneten og spise lækker lækker mad med dejllig vin... bagefter gik vi en tur :0)

og så "kører" vi begge lidt på Nikoline tid så vi vågnede tidligt og gik med i aqua spaén fra den åbnede.... vi sad næsten en time alene udenfor i spaen med udsigt over Vejle fjord... :0)

Nej jeg slipper skam ikke Martin.... han er noget helt specielt....

Anmeld

3. august 2009

TbCp

ka-ri-na skriver:

hej de damer :0)

jeg har jo lige haft fødselsdag, og Martin havde sagt at min gave kom med posten her en af dagene.... godt så... jeg ventede spændt...

i over en måned har vi haft aftalt at vi skulle grille ved Martins bror og svigerinde i lørdags.... lørdagen kom og jeg begyndte så småt at forberede Nikoline´s ting til vi skulle afsted... pludselig siger Martin : "nu kommer mine forældre".... hmm.... tænkte jeg... for de er på camping, nå men det kunne jo godt være at de lige kom forbi.... da jeg stadig var i nattøjet ville jeg lige klæde om, men det sagde Martin at det skulle jeg da ikke, det var ligegyldigt.... nå jeg gik ind.... Så siger Martin at nu skal jeg ikke stresse men jeg skal pakke Nikoline´s ting fordi de skulle have hende til imorgen (idag).... og så skulle jeg gå i bad og gøre mig klar for vi skulle noget og jeg skulle huske badetøj....

så har han bestilt en overnatning på DK´s eneste 5 stjernede spa hotel!! Comwell Kellers park.... og der var selvfølgelig bestilt udsigt over Vejle fjord og blomster til mig og behandling....!!!!!

SÅ LÆKKERT!!

Aiiiiii sød sød kæreste

Anmeld

3. august 2009

Diana...

Jeg har fødselsdag den 21 oktober kan jeg låne ham der   Hvor er det skønt karina og godt du nød det. 

Anmeld

3. august 2009

Ni-ko-li-ne

Diana... skriver:

Jeg har fødselsdag den 21 oktober kan jeg låne ham der   Hvor er det skønt karina og godt du nød det. 

ha ha ha :0) fnis... *g*..... han er altså ikke til udlåns..... ;0)

Anmeld

3. august 2009

Dictes mor

Hold da helt op for en overraskelse. Det var dog fantastisk!  Det var vel nok sødt af ham. Jeg håber, at I havde en rigtig god tur. Det lyder godt nok bare alt for skønt. Han har helt sikkert haft svært ved at vente.

Det kan jeg godt forstå, at du blev glad for, det lyder også bare for lækkert. Det må jeg hellere lige fortælle Per om

Anmeld

3. august 2009

Diana...

ka-ri-na skriver:

ha ha ha :0) fnis... *g*..... han er altså ikke til udlåns..... ;0)

Arhhh øv øv nåå men gir han så kurser til min mand fx griner 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.