sikken en OVERRASKELSE!!!! (sådan en mand skal man have!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

978 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. august 2009

Ni-ko-li-ne

hej de damer :0)

jeg har jo lige haft fødselsdag, og Martin havde sagt at min gave kom med posten her en af dagene.... godt så... jeg ventede spændt...

i over en måned har vi haft aftalt at vi skulle grille ved Martins bror og svigerinde i lørdags.... lørdagen kom og jeg begyndte så småt at forberede Nikoline´s ting til vi skulle afsted... pludselig siger Martin : "nu kommer mine forældre".... hmm.... tænkte jeg... for de er på camping, nå men det kunne jo godt være at de lige kom forbi.... da jeg stadig var i nattøjet ville jeg lige klæde om, men det sagde Martin at det skulle jeg da ikke, det var ligegyldigt.... nå jeg gik ind.... Så siger Martin at nu skal jeg ikke stresse men jeg skal pakke Nikoline´s ting fordi de skulle have hende til imorgen (idag).... og så skulle jeg gå i bad og gøre mig klar for vi skulle noget og jeg skulle huske badetøj....

så har han bestilt en overnatning på DK´s eneste 5 stjernede spa hotel!! Comwell Kellers park.... og der var selvfølgelig bestilt udsigt over Vejle fjord og blomster til mig og behandling....!!!!!

SÅ LÆKKERT!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2009

Bubbi

Hold da op hvor skønt.. Mere kan man da næsten ikke ønske sig Håber du nød din dag

Anmeld

2. august 2009

AstridM

ÅÅÅHHH ja hvor er han bare dejlig

Tillykke med ham for han er da en skat!

Anmeld

2. august 2009

Vingummien

ej hvor lækkert bliver sku da helt misundelig. ej snyd altså.

Men du har fortjent det, helt sikkert

Årh altså, han sætter virkelig pris på dig kan man høre. Ham skal du passe godt på

Snyd snyd snyd

Anmeld

2. august 2009

Ox.

Årrrh en skøn gave og mand du har dig der! 

Anmeld

2. august 2009

Kristina V

Aiiii hvor dejligt! Altid skønt når mændende overrasker sådan

Jeg havde fødselsdag i Onsdags, hvor vi havde aftalt at jeg ikke skulle havde gave da vi lige har købt en lækker lækker sofa..

Alligevel køber han en gave( fik en masse produkter fra Paul Mitchell-i like). så jeg belv jo rigtig glad.

Ik nok  med det, man da vi fik gæster, kommer vores datter ind med en konvulut til mig hvori der er 2 Pink koncert billetter JAAAAAA... Så har en booket et lækkert hotel værelse fra fredag ti Søndag i Kbh, så den står på hygge, shopping koncert og kvali tid..!!!  Best boyfriend ever!!!

Anmeld

2. august 2009

oo

jeg havde selv fødselsdag den 26. juli og jeg fik en koncert billet til Tori Amos (som jeg ELSKER) i operaen til september - "for så sker der alligevel noget godt i september" som han sagde (vi skulle jo ha haft barn den 10/9 )

Anmeld

2. august 2009

Mormilla

Hvor er han da bare sød!!! Hvad mere kunne man ønske sig! Håber at du nød det

Anmeld

2. august 2009

Sweet1978

ka-ri-na skriver:

hej de damer :0)

jeg har jo lige haft fødselsdag, og Martin havde sagt at min gave kom med posten her en af dagene.... godt så... jeg ventede spændt...

i over en måned har vi haft aftalt at vi skulle grille ved Martins bror og svigerinde i lørdags.... lørdagen kom og jeg begyndte så småt at forberede Nikoline´s ting til vi skulle afsted... pludselig siger Martin : "nu kommer mine forældre".... hmm.... tænkte jeg... for de er på camping, nå men det kunne jo godt være at de lige kom forbi.... da jeg stadig var i nattøjet ville jeg lige klæde om, men det sagde Martin at det skulle jeg da ikke, det var ligegyldigt.... nå jeg gik ind.... Så siger Martin at nu skal jeg ikke stresse men jeg skal pakke Nikoline´s ting fordi de skulle have hende til imorgen (idag).... og så skulle jeg gå i bad og gøre mig klar for vi skulle noget og jeg skulle huske badetøj....

så har han bestilt en overnatning på DK´s eneste 5 stjernede spa hotel!! Comwell Kellers park.... og der var selvfølgelig bestilt udsigt over Vejle fjord og blomster til mig og behandling....!!!!!

SÅ LÆKKERT!!

Ja det er gode mænd, sådan en type har jeg heldigvis også, slipper ham aldrig frivilligt. Men tillykke med dagen og super gave.

Anmeld

2. august 2009

NaFe

Ej vor lækkert må man sige...Og rigtig god gave a give syntes jeg, og fed måde a gøre det på...der tog han lige fusen på dig....hihi....vor dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.