Operation i morgen - er så nervøs! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2014

Anonym trådstarter

Er i medlem af denne side  http://endo.dk ? - Jeg har overvejet det, min svigermor der har gjort mig opmærksom på den, vidste det ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Også jeg!

Har du været igennem det mange gange?

Anmeld

27. januar 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

Har du været igennem det mange gange?

Jeg er ikke blevet opereret endnu, men jeg har det siddende ved æggestokkene. Det blev opdaget lige inden jeg blev gravide, så de har ikke ville gøre noget ved det endnu. Frygter der skal ske et eller andet når jeg er færdig med at amme og sådan

Anmeld

27. januar 2014

Anonym skriver:

Er i medlem af denne side  http://endo.dk ? - Jeg har overvejet det, min svigermor der har gjort mig opmærksom på den, vidste det ikke

Super hjemmeside! Er ikke medlem, men har læst meget derinde

Anmeld

27. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg er ikke blevet opereret endnu, men jeg har det siddende ved æggestokkene. Det blev opdaget lige inden jeg blev gravide, så de har ikke ville gøre noget ved det endnu. Frygter der skal ske et eller andet når jeg er færdig med at amme og sådan

Okay, ja det bliver da spændende hvad der så skal ske. Men det må da og genere, så det bliver vel også et eller andet sted dejligt at få gjort noget ved det? 

Anmeld

27. januar 2014

Anonym trådstarter

Super hjemmeside! Er ikke medlem, men har læst meget derinde

Okay

Jeg ikke brugt den så meget endnu, men kommer helt sikkert til det.

Anmeld

28. januar 2014

Dot D

Anonym skriver:

Mange tak

Puha 4 gange, hvor sætter dit sig? - Jeg håber godt nok det her er sidste gang for mit vedkommende, jeg fungere bare ikke dagene op til 

Hvordan så med børn, har du det? (Hvis jeg må spørger ) Vi har selv prøvet et år uden held, men lægen har sagt god for at hjælpe efter operationen, og har fået taget blodprøver og manden skal også have sin sædkvalitet tjekket, ja han skal faktisk aflevere den på onsdag.

Mit sidder mellem livmoderhalsen og endetarmen, og det gør niller naller dér...

Vi har to børn, en pige på 9 og en dreng på 5, og de er lavet af naturens vej, så vi har været rigtigt heldige. Det håber jeg, at I også bliver en dag. Det er godt, at I får tjekket alle faktorer, for det kunne jo være, at "fejlen" ligger et helt andet sted end det oplagte....

Min sidste operation fik jeg et halvt år efter første fødsel, de fik fjernet alt, men jeg fik den besked, at det alligevel er kronisk, og at jeg godt kunne komme til at døje igen.

I de sidste par år, har der været en smule optakt til, at det kommer igen, men i går fik jeg sådan et stort jag - samme sted som før - at jeg frygter lidt, at det er tilbage nu.

Jeg fik at vide, at jeg kan få nogle hormoner, når jeg er færdig med at få børn, så det er muligvis vejen frem for mig, for vi har de dejlige unger, vi skal have

Anmeld

28. januar 2014

Anonym skriver:

Okay, ja det bliver da spændende hvad der så skal ske. Men det må da og genere, så det bliver vel også et eller andet sted dejligt at få gjort noget ved det? 

Det eneste jeg har mærket indtil videre er voldsomme menstruationssmerter. Men er ret spændt på hver det ender med

Anmeld

28. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Ja, så er det i morgen jeg skal ind og opereres i navlen for min sygdom endometriose for anden gang - første gang tog de "kun" overfladen da de på det tidspunkt ikke vidste hvad det var. Denne gang skal de 3-4 "lag" ind og hvis de kommer ind til bugvæggen eller længere (så vidt jeg har forstået) kan jeg risikere at vågne op uden navle. Det sidder både over og under den  

Puha er virkelig nervøs og bange, har måtte tage mig en fridag i dag, fordi det hele køre rundt i hovedet på mig

Er glad for jeg har sådan en super god kæreste som støtter mig og har taget fri til at tage med mig Ja også selvfølgelig min mor, selvom man er 28, er man da stadigvæk mors pige  

Det nederste ar er fra sidste gang. Og den knold eller hvad man kalder det, det er sådan sygdommen viser sig på mig.  Sidste gang var den dog også nået at blive blå. Men den gør ondt, især op, imens og efter min menstruation, hvilket åbenbart er normalt. 

Ja ville egentlig ikke så meget med dette indlæg, bare ud med det, altid godt ind i mellem

Et lidt sent Og for at alt gik/går godt

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Mit sidder mellem livmoderhalsen og endetarmen, og det gør niller naller dér...

Vi har to børn, en pige på 9 og en dreng på 5, og de er lavet af naturens vej, så vi har været rigtigt heldige. Det håber jeg, at I også bliver en dag. Det er godt, at I får tjekket alle faktorer, for det kunne jo være, at "fejlen" ligger et helt andet sted end det oplagte....

Min sidste operation fik jeg et halvt år efter første fødsel, de fik fjernet alt, men jeg fik den besked, at det alligevel er kronisk, og at jeg godt kunne komme til at døje igen.

I de sidste par år, har der været en smule optakt til, at det kommer igen, men i går fik jeg sådan et stort jag - samme sted som før - at jeg frygter lidt, at det er tilbage nu.

Jeg fik at vide, at jeg kan få nogle hormoner, når jeg er færdig med at få børn, så det er muligvis vejen frem for mig, for vi har de dejlige unger, vi skal have

Okay, håber da ikke det er på vej igen

Ja bliver rart med en vished om hvor og hvem "fejlen" ligger hos. Selvom det gør ikke det store, bare vi finder den bedste behandlings mulighed for os. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.