Anonym skriver:
Mange tak 
Puha 4 gange, hvor sætter dit sig? - Jeg håber godt nok det her er sidste gang for mit vedkommende, jeg fungere bare ikke dagene op til 
Hvordan så med børn, har du det? (Hvis jeg må spørger
) Vi har selv prøvet et år uden held, men lægen har sagt god for at hjælpe efter operationen, og har fået taget blodprøver og manden skal også have sin sædkvalitet tjekket, ja han skal faktisk aflevere den på onsdag.

Mit sidder mellem livmoderhalsen og endetarmen, og det gør niller naller dér...
Vi har to børn, en pige på 9 og en dreng på 5, og de er lavet af naturens vej, så vi har været rigtigt heldige. Det håber jeg, at I også bliver en dag. Det er godt, at I får tjekket alle faktorer, for det kunne jo være, at "fejlen" ligger et helt andet sted end det oplagte....
Min sidste operation fik jeg et halvt år efter første fødsel, de fik fjernet alt, men jeg fik den besked, at det alligevel er kronisk, og at jeg godt kunne komme til at døje igen.
I de sidste par år, har der været en smule optakt til, at det kommer igen, men i går fik jeg sådan et stort jag - samme sted som før - at jeg frygter lidt, at det er tilbage nu.
Jeg fik at vide, at jeg kan få nogle hormoner, når jeg er færdig med at få børn, så det er muligvis vejen frem for mig, for vi har de dejlige unger, vi skal have