Operation i morgen - er så nervøs! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.229 visninger
32 svar
3 synes godt om
27. januar 2014

Anonym trådstarter

Ja, så er det i morgen jeg skal ind og opereres i navlen for min sygdom endometriose for anden gang - første gang tog de "kun" overfladen da de på det tidspunkt ikke vidste hvad det var. Denne gang skal de 3-4 "lag" ind og hvis de kommer ind til bugvæggen eller længere (så vidt jeg har forstået) kan jeg risikere at vågne op uden navle. Det sidder både over og under den  

Puha er virkelig nervøs og bange, har måtte tage mig en fridag i dag, fordi det hele køre rundt i hovedet på mig

Er glad for jeg har sådan en super god kæreste som støtter mig og har taget fri til at tage med mig Ja også selvfølgelig min mor, selvom man er 28, er man da stadigvæk mors pige  

Det nederste ar er fra sidste gang. Og den knold eller hvad man kalder det, det er sådan sygdommen viser sig på mig.  Sidste gang var den dog også nået at blive blå. Men den gør ondt, især op, imens og efter min menstruation, hvilket åbenbart er normalt. 

Ja ville egentlig ikke så meget med dette indlæg, bare ud med det, altid godt ind i mellem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

Dot D

Held og lykke med i morgen...

Er selv blevet opereret 4 gange for Endometriose, så kender turen....

Anmeld

27. januar 2014

Anonym trådstarter

Held og lykke med i morgen...

Er selv blevet opereret 4 gange for Endometriose, så kender turen....

Mange tak

Puha 4 gange, hvor sætter dit sig? - Jeg håber godt nok det her er sidste gang for mit vedkommende, jeg fungere bare ikke dagene op til 

Hvordan så med børn, har du det? (Hvis jeg må spørger ) Vi har selv prøvet et år uden held, men lægen har sagt god for at hjælpe efter operationen, og har fået taget blodprøver og manden skal også have sin sædkvalitet tjekket, ja han skal faktisk aflevere den på onsdag.

Anmeld

27. januar 2014

Mamalou

Anonym skriver:

Ja, så er det i morgen jeg skal ind og opereres i navlen for min sygdom endometriose for anden gang - første gang tog de "kun" overfladen da de på det tidspunkt ikke vidste hvad det var. Denne gang skal de 3-4 "lag" ind og hvis de kommer ind til bugvæggen eller længere (så vidt jeg har forstået) kan jeg risikere at vågne op uden navle. Det sidder både over og under den  

Puha er virkelig nervøs og bange, har måtte tage mig en fridag i dag, fordi det hele køre rundt i hovedet på mig

Er glad for jeg har sådan en super god kæreste som støtter mig og har taget fri til at tage med mig Ja også selvfølgelig min mor, selvom man er 28, er man da stadigvæk mors pige  

Det nederste ar er fra sidste gang. Og den knold eller hvad man kalder det, det er sådan sygdommen viser sig på mig.  Sidste gang var den dog også nået at blive blå. Men den gør ondt, især op, imens og efter min menstruation, hvilket åbenbart er normalt. 

Ja ville egentlig ikke så meget med dette indlæg, bare ud med det, altid godt ind i mellem

Det er aldrig sjovt at skulle i narkose, det kender jeg til! Held og lykke med i morgen

Vh. Louise

Anmeld

27. januar 2014

Lykke:)

Held og lykke!

Endometriose er altså en satan!

Anmeld

27. januar 2014

lenemor77

Anonym skriver:

Held og lykke. Fik selv fjernet en endo cyste fra æggestokken for 3 år siden. Vores ældste pige (pre op) er lavet via insimination. Lillesøster krævede ivf.

Jeg kan ikke tåle p-piller, så jeg har fået en hormon spiral, og det holder indtil videre mens -og dermed smerterne - fra døren.

Anmeld

27. januar 2014

Anonym trådstarter

Det er aldrig sjovt at skulle i narkose, det kender jeg til! Held og lykke med i morgen

Vh. Louise

Nej det er det ikke

Mange tak

Anmeld

27. januar 2014

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Held og lykke!

Endometriose er altså en satan!

Mange tak

Ja det vil jeg gerne skrive under på

Anmeld

27. januar 2014

Anonym trådstarter

lenemor77 skriver:

Held og lykke. Fik selv fjernet en endo cyste fra æggestokken for 3 år siden. Vores ældste pige (pre op) er lavet via insimination. Lillesøster krævede ivf.

Jeg kan ikke tåle p-piller, så jeg har fået en hormon spiral, og det holder indtil videre mens -og dermed smerterne - fra døren.

Tak. Er godt nok også spændt på hvad vi skal igennem i forhold til projekt baby. Men nu skal operationen overståes, det eneste positive ved det er da at vi kan komme i gang med ønskebabyen derefter. Forhåbentlig lidt hurtigt 

Anmeld

27. januar 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

Mange tak

Ja det vil jeg gerne skrive under på

Også jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.