Lukas er begyndt at slå /:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
16 svar
4 synes godt om
27. januar 2014

Lukas&Liam<3

Vores søn der lige i fyldt 1 år er begyndt at slå os i ansigtet og bare grine. Hvad pokker skal vi gøre?
Intet vi har prøvet virker /:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

MorT3Banditter

Maria&Lukas skriver:

Vores søn der lige i fyldt 1 år er begyndt at slå os i ansigtet og bare grine. Hvad pokker skal vi gøre?

Jeg plejede bare at sige ''Av (barnets navn) det gjorde altså ondt og det gør mig ked af det''. Her hjalp det for de ville ikke se deres mor ked af det.

Anmeld

27. januar 2014

Lukas&Liam<3

MorT2Banditter skriver:

Jeg plejede bare at sige ''Av (barnets navn) det gjorde altså ondt og det gør mig ked af det''. Her hjalp det for de ville ikke se deres mor ked af det.

Det duer ikke, han griner bare og slår igen. Har også prøvet at sige nej, og aflede ham med noget andet men oftest kommer han hen igen og slår ud efter os.

Anmeld

27. januar 2014

Sandratoft

Maria&Lukas skriver:

Nu har jeg ikke selv børn endnu, så ved slet ikke om det fungerer i praksis, men hvad med en timeout når de slår? Bare lige 5-10 inde på værelset, hvor de får af vide hvad de kommer derind for?

Anmeld

27. januar 2014

Sandratoft

Maria&Lukas skriver:

Okey, så lige din søn er 1 år, det er måske også lige tideligt nok med en timeout

Anmeld

27. januar 2014

san

Det er bare en fase din søn er i, en alle børn på et tidspunkt kommer igennem, du skal bare sige du ikke vil have det, og det gør ondt på mor. Det skal nok gå over igen, bare du bliver ved og vise ham at det ikke er oki.. En træls periode

Anmeld

27. januar 2014

Lukas&Liam<3

Sandratoft skriver:

Okey, så lige din søn er 1 år, det er måske også lige tideligt nok med en timeout

Ja lige tidligt nok

Anmeld

27. januar 2014

Lukas&Liam<3

san skriver:

Det er bare en fase din søn er i, en alle børn på et tidspunkt kommer igennem, du skal bare sige du ikke vil have det, og det gør ondt på mor. Det skal nok gå over igen, bare du bliver ved og vise ham at det ikke er oki.. En træls periode

Jeg synes bare det er meget tidligt men okay, jeg aner faktisk heller intet endnu håber snart det går over så.

Anmeld

27. januar 2014

Mum33

Min søn på 11 mdr gør det også. Jeg tager hans hånd væk og kigger alvorligt på ham og siger nej. Gør han det igen sætter jeg han ned. 

Så vidt jeg husker, gik det over i løbet af et par måneder med vores 1. 

Anmeld

27. januar 2014

lineog4

Vis ham hvad han skal - så små børn forstår mange ord, men de forstår handlinger bedre. Så tag hans hånd når du siger nej og det gør ondt på dig og eventuelt styre den så den aer... Har hjulpet på mine, og var det råd jeg fik om alt så og sige: få ord men en masse handling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.