Hjælp til størrelser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2014

M&N

Clgh skriver:

Håber at nogle af jer kan give mig lidt hjælp 
Er nemlig så småt begyndt at købe tøj til min lille pige, men jeg er i tvivl om hvor meget jeg skal købe i str. 50 (0-1 mdr.)? 
Vil jo helst ikke mangle noget, men samtidig er det bare utroligt irriterende at købe en hel masse tøj, som man ikke kan nå at få brugt.
Håber at der er nogen som lige kan guide mig i hvor meget jeg skal/bør købe i de forskellige størrelser til de første par måneder - især den første måned 

Jeg havde en body i str 50. Det var dét!
Men jeg havde i hele graviditeten fået skøn på at min datter var stor og mit symfysemål var ret stort. Min datter var 56 cm ved fødslen, så her røg hun direkte i str 56.

Men ellers køb en smule i str 50, ellers hav en masse i str 56 og str 62. Det havde vi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

Papillon

Nu har jeg ikke selv erfaringer med det endnu, men da vi generelt har haft store børn i familien, er jeg gået helt uden om str. 50. Tanken er, at vi vil have lidt i str. 56 og så lidt mere i str. 62. Hvis hun så kommer for tidligt eller viser sig at være uventet lille, er det ikke værre, end vi kan rende i byen efter lidt mindre tøj

Anmeld

27. januar 2014

JH12

Vi havde 3 heldragter og 3 bodyer i str 50. Hun brugte det ikke engang en uge før vi var oppe i str 56

Anmeld

27. januar 2014

LilleSmølf

Min søn brugte str. 50 i næsten 3 måneder OG var en gylper, så vi fik brug for rigtigt meget men havde kun lidt.

Til næste gang vil jeg hellere havefor meget!

Anmeld

27. januar 2014

Clisolka

Clgh skriver:

Håber at nogle af jer kan give mig lidt hjælp 
Er nemlig så småt begyndt at købe tøj til min lille pige, men jeg er i tvivl om hvor meget jeg skal købe i str. 50 (0-1 mdr.)? 
Vil jo helst ikke mangle noget, men samtidig er det bare utroligt irriterende at købe en hel masse tøj, som man ikke kan nå at få brugt.
Håber at der er nogen som lige kan guide mig i hvor meget jeg skal/bør købe i de forskellige størrelser til de første par måneder - især den første måned 

Uha den er altid svær, men sørg for at købe lidt i str 50 - du kan altid shoppe mere hvis du får brug for det 

F.eks. min første vejede præcis 4 kg - hun kom kun i en str. 50 i et par dage, så sprang knapperne 

Min mindste som er 19 uger nu, han vejede 3375 ved fødslen og kunne være i str. 50 i laaaaaaang tid. Der havde jeg købt noget mere i str. 50, fordi jeg vidste at han ville blive noget mindre end sin storesøster 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.