Pengene følger barnet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2014

LinLin

Wik skriver:

Der er jo ikke andet for end at ringe til kommunen, men jeg vil da hjertens gerne have et barn mere at passe, men jeg kan jo ikke ringe dørklokker for at finde et

http://www.aarhus.dk/~/media/Dokumenter/MBU/Pladsa nvisningen/Frit-valg-ordningen/Fritvalg-Ansoegning -Bilag-1A.pdf

Der står her under at du ikke kan få penge for at passe dit eget barn. Og man kan heller ikke fx to veninder gensidigt passe hinandens

Har undersøgt det før - ville nemlig gerne have passet mine egne hjemme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2014

Michelle88

I hedensted kommune hvor jeg bor, kan man få penge for at passe ens eget barn. Det skal bare være under 3år. Men man kan kun få penge i et år pr. barn.. Man får et beløb svarende til det som de giver i tilskud til fx. dagpleje..

Anmeld

26. januar 2014

Wik

Michelle88 skriver:

I hedensted kommune hvor jeg bor, kan man få penge for at passe ens eget barn. Det skal bare være under 3år. Men man kan kun få penge i et år pr. barn.. Man får et beløb svarende til det som de giver i tilskud til fx. dagpleje..

Tak for svar

Anmeld

26. januar 2014

Wik

LinLin skriver:

http://www.aarhus.dk/~/media/Dokumenter/MBU/Pladsa nvisningen/Frit-valg-ordningen/Fritvalg-Ansoegning -Bilag-1A.pdf

Der står her under at du ikke kan få penge for at passe dit eget barn. Og man kan heller ikke fx to veninder gensidigt passe hinandens

Har undersøgt det før - ville nemlig gerne have passet mine egne hjemme...

Ev ev ev du har ret og jeg er så trist over det. Jeg vil passe alverdens børn ved mig selv, hvis bare jeg kunne slippe for det vuggestue helvede lige nu.

Anmeld

26. januar 2014

Fuglemor

Som børnepasser får du ikke tilskud til eget barn. Det er kun som kommunal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.