Pengene følger barnet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. januar 2014

Wik

Hej allesammen

I Københavns kommune, må man passe sit eget barn og for at gå hjemme får man ca. 7000 brutto fordi driftomkostninger følger barnet.

Jeg kan se at man kan ansøge på borger, men siden virker af H til, så jeg kan ikke hitte ud af om man kan det i Århus Kommune!

Nogen der ved om man kan passe sit eget barn ?? 

Pretty please

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2014

Muffinmus

Ved det desværre ikke, for i Viborg kan man ikke. Det er mange år siden det blev afskaffet men prøv da at ringe til dem i omsorgen og spørg

Anmeld

26. januar 2014

TNBC

Wik skriver:

Hej allesammen

I Københavns kommune, må man passe sit eget barn og for at gå hjemme får man ca. 7000 brutto fordi driftomkostninger følger barnet.

Jeg kan se at man kan ansøge på borger, men siden virker af H til, så jeg kan ikke hitte ud af om man kan det i Århus Kommune!

Nogen der ved om man kan passe sit eget barn ?? 

Pretty please

Jeg tror der ikke. når man skal vælge kommune, kommer århus ikke frem. og andre steder står der også at folk siger man ikke kan og en oversigt siger det også. men måske kan du ansætte dig selv som børnepasser.

Anmeld

26. januar 2014

Lucky05

Yurie skriver:

Jeg tror der ikke. når man skal vælge kommune, kommer århus ikke frem. og andre steder står der også at folk siger man ikke kan og en oversigt siger det også. men måske kan du ansætte dig selv som børnepasser.

man kan vist ikke få tilskud til sit egen barn, hviS man bliver børnepasser ved kommunen. Vores dagplejer kunne ikke få tilskud til hendes datter, selvom hun var en af de 4 i den private børnehave. 

Anmeld

26. januar 2014

TNBC

Lucky05 skriver:

man kan vist ikke få tilskud til sit egen barn, hviS man bliver børnepasser ved kommunen. Vores dagplejer kunne ikke få tilskud til hendes datter, selvom hun var en af de 4 i den private børnehave. 

det var bare en der skrev det, men det er vist rigtigt nok det du siger. men ved ikke om der forskel på børnepasser og dagplejer, en børnepasser må nemlig ikke have mere end to børn til at starte med. (mener jeg)

Anmeld

26. januar 2014

Wik

Yurie skriver:

Jeg tror nemlig du har helt ret. Ev ! Jeg kan passe andres børn, men ikke mit eget, meget skørt. 

Anmeld

26. januar 2014

Wik

Der er jo ikke andet for end at ringe til kommunen, men jeg vil da hjertens gerne have et barn mere at passe, men jeg kan jo ikke ringe dørklokker for at finde et

Anmeld

26. januar 2014

LinLin

Det kan man ikke i aarhus...

Anmeld

26. januar 2014

Lucky05

Yurie skriver:

det var bare en der skrev det, men det er vist rigtigt nok det du siger. men ved ikke om der forskel på børnepasser og dagplejer, en børnepasser må nemlig ikke have mere end to børn til at starte med. (mener jeg)

Det ved jeg så ikke.. 

Jeg er slet ikke inde i alle de regler, og som du siger, er de sikkert forskellige fra kommune til kommune..  

Anmeld

26. januar 2014

TNBC

Wik skriver:

Jeg tror nemlig du har helt ret. Ev ! Jeg kan passe andres børn, men ikke mit eget, meget skørt. 

Ja jeg ved ikke. Skal helt sikkert se listen igennem, når jeg skal have børn, for jeg vil gerne passe hjemme, så jeg skal da sørge for at bo i den rigtige by.

Jeg ved ikke hvorfor man må passe andres end sit eget. men ja prøv at ring til dem og spørg om du kan ansætte dig selv om børnepasser sammen med et andet barn(ved at sætte annonce op)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.