Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:
Jeg går lidt og overvejer et karriere skift. Jeg har en gammel HG som jeg håber kan hjælpe mig. Men er 10 år siden jeg blev færdig. Jeg overvejer om jeg skal tage en kontor uddannelse men jeg har lidt spørgsmål.
jeg er over 25 år. Hvordan er lønnen.?
Hvad kan jeg vælge som ikke omhandler for meget med tal?
skal man på skole? Problemet er at vi har en familie der skal hænge sammen og det kan den ikke hvis jeg skal være væk feks 14 dage af gangen. Jeg er den der henter og bringer børn grundet min mands arbejds tid,
Umiddelbart tænker jeg, at du HG er forældet? Det mener jeg den bliver efter 5 år. Men prøv evt. at kontakte en studievejleder. De kan helt sikker hjælp. Mener bare at jeg fik af vide, at den blev forældet efter fem år. :/
Når du er over 25 skal du finde et sted, hvor du kan bliver ansat som voksen elev. De pladser kan dog være svære at finde. Det arbejdsgiveren så skal give mere i løn. Men det da et forsøg værd 
Så ville jeg råde dig til at søge elevplads med administration som speciale. Der kan der dog godt være økonomi ind over. Men det jo bare at kigge efter pladser, hvor det ikke spiller en for stor rolle. Havde en veninde, som tog uddannelsen som administration elev.. Men der var stadig en del med tal alligevel.
Alle elever skal på skole. Det en del af kontorelev uddannelsen. Der er nogle arbejdspladser, som har sin egen skole. Der kan man godt risikere, at man skal af sted flere uger af gangen, hvor man kun er hjemme i weekenderne. Men de arbejdspladser, som anvender f.eks. IBC, der skal man ofte bare være i skole fra 8-16 (tiderne variere fra sted til sted).
Håber det hjalp lidt 
Anmeld