Øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2014

esioul

An&Jo skriver:

Vores familier ved intet. Hver gang vi snakker om børn med min kærestes forældre, og hvor vi udtrykker vores ønske om at få en sammen, så får vi afvide at det er for tidligt og at vi skal vente osv.. Faktum er bare at vi har kendt hinanden i 4 år lige om lidt, min dreng bliver snart 4 og min kærestes dreng bliver snart 6, så vi føler det er ved at være på tide med en mere, så ikke der kommer for lang tid imellem dem..

men få af vores venner ved det, og dem snakker vi selvfølgelig med om det, men vores familier ved ikke noget endnu..

Det kan jeg godt forstå

Jeg vil af erfaring sige det er med at blive henvist så snart det er muligt, der kan nemlig komme noget ventetid på de indledende prøver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2014

An&Jo

esioul skriver:

Det kan jeg godt forstå

Jeg vil af erfaring sige det er med at blive henvist så snart det er muligt, der kan nemlig komme noget ventetid på de indledende prøver.

Ja det er jo det.. Men jeg skal til kontrol til marts ved gyn og der skulle vi snakke om vores videre forløb omkring baby..

Det værste omkring det er jo så nok at min mand er chauffør, og kun hjemme i weekenderne, så tror det hele bliver en meget svær proces desværre, for han er jo ikke så tit hjemme..

Anmeld

26. januar 2014

esioul

An&Jo skriver:

Ja det er jo det.. Men jeg skal til kontrol til marts ved gyn og der skulle vi snakke om vores videre forløb omkring baby..

Det værste omkring det er jo så nok at min mand er chauffør, og kun hjemme i weekenderne, så tror det hele bliver en meget svær proces desværre, for han er jo ikke så tit hjemme..

Ja det gør det.

Det er så uforudsigeligt og noget man ikke kan planlægge.

Og han skal jo levere en sædprøve.

Kan godt se det bliver lidt svært. æv. Men mon ikke i finder en løsning på det

Anmeld

26. januar 2014

An&Jo

esioul skriver:

Ja det gør det.

Det er så uforudsigeligt og noget man ikke kan planlægge.

Og han skal jo levere en sædprøve.

Kan godt se det bliver lidt svært. æv. Men mon ikke i finder en løsning på det

jo jeg håber på at vi kan finde en løsning, om ikke andet så at han kan få snakket med bossen om at køre heroppe omkring i de dage.. men det er jo aldrig til at vide..

Anmeld

26. januar 2014

esioul

An&Jo skriver:

jo jeg håber på at vi kan finde en løsning, om ikke andet så at han kan få snakket med bossen om at køre heroppe omkring i de dage.. men det er jo aldrig til at vide..

Lige præcis.

for det hele nok skal gå

Anmeld

26. januar 2014

An&Jo

esioul skriver:

Lige præcis.

for det hele nok skal gå

tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.