Vi har jo nu i snart to år forsøgt at lave den her lille ønskebaby.
Efter jeg havde en GUL sidste år i marts, og fik den fjernet ved operation, begyndte jeg i sommers at døje med rigtig stærke smerter.. Jeg blev sendt videre til gynækologen, hvor jeg havde en tid i november..
Han satte mig på p-piller i 3 måneder, og er nu igang med min sidste pakke, og jeg skal til kontrol igen i marts. Jeg er bare virkelig begyndt at mærke bivirkningerne ved at pumpe mig med hormoner hver dag, jeg har bumser over det hele, jeg svinger kraftigt i humøret, jeg er konstant oppustet, ja det hele er bare træls, og mine smerter er IKKE forsvundet, hvilket han jo regnede med at de ville ved at jeg kom på p-piller.
Jeg er bare så træt af hele situationen, og jeg synes der er meget længe til marts hvor jeg skal til kontrol..
Næste gang skal vi også snakke om, om vi muligvis skal have hjælp til at få vores ønskebarn. Vi har egentlig længe sagt at vi ikke ville have hjælp, for vi har jo to dejlige drenge, men vi har bare det her brændende ønske om at få en sammen, et ønske der nu er blevet endnu større, og derfor er vi blevet enige om at tage imod den hjælp der skal til, men det er hårdt af H til at man ikke bare kan selv.. Vi har jo børn, bare ikke sammen, og derofr er det så underligt at det ikke bare vil lykkes for os sammen..
en stor omgang pladder, havde bare brug for at få det lukket ud..
Anmeld