Øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
15 svar
2 synes godt om
25. januar 2014

An&Jo

Vi har jo nu i snart to år forsøgt at lave den her lille ønskebaby.
Efter jeg havde en GUL sidste år i marts, og fik den fjernet ved operation, begyndte jeg i sommers at døje med rigtig stærke smerter.. Jeg blev sendt videre til gynækologen, hvor jeg havde en tid i november..

Han satte mig på p-piller i 3 måneder, og er nu igang med min sidste pakke, og jeg skal til kontrol igen i marts. Jeg er bare virkelig begyndt at mærke bivirkningerne ved at pumpe mig med hormoner hver dag, jeg har bumser over det hele, jeg svinger kraftigt i humøret, jeg er konstant oppustet, ja det hele er bare træls, og mine smerter er IKKE forsvundet, hvilket han jo regnede med at de ville ved at jeg kom på p-piller.
Jeg er bare så træt af hele situationen, og jeg synes der er meget længe til marts hvor jeg skal til kontrol..
Næste gang skal vi også snakke om, om vi muligvis skal have hjælp til at få vores ønskebarn. Vi har egentlig længe sagt at vi ikke ville have hjælp, for vi har jo to dejlige drenge, men vi har bare det her brændende ønske om at få en sammen, et ønske der nu er blevet endnu større, og derfor er vi blevet enige om at tage imod den hjælp der skal til, men det er hårdt af H til at man ikke bare kan selv.. Vi har jo børn, bare ikke sammen, og derofr er det så underligt at det ikke bare vil lykkes for os sammen..

en stor omgang pladder, havde bare brug for at få det lukket ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

Kløver

Håber det snart lykkedes

Anmeld

25. januar 2014

Muffin_girl

25. januar 2014

An&Jo

Maja84 skriver:

Håber det snart lykkedes

tak, det håber vi bestemt også..

Anmeld

25. januar 2014

An&Jo

Aalborg_Pigen skriver:

tak.

Anmeld

25. januar 2014

esioul

An&Jo skriver:

Vi har jo nu i snart to år forsøgt at lave den her lille ønskebaby.
Efter jeg havde en GUL sidste år i marts, og fik den fjernet ved operation, begyndte jeg i sommers at døje med rigtig stærke smerter.. Jeg blev sendt videre til gynækologen, hvor jeg havde en tid i november..

Han satte mig på p-piller i 3 måneder, og er nu igang med min sidste pakke, og jeg skal til kontrol igen i marts. Jeg er bare virkelig begyndt at mærke bivirkningerne ved at pumpe mig med hormoner hver dag, jeg har bumser over det hele, jeg svinger kraftigt i humøret, jeg er konstant oppustet, ja det hele er bare træls, og mine smerter er IKKE forsvundet, hvilket han jo regnede med at de ville ved at jeg kom på p-piller.
Jeg er bare så træt af hele situationen, og jeg synes der er meget længe til marts hvor jeg skal til kontrol..
Næste gang skal vi også snakke om, om vi muligvis skal have hjælp til at få vores ønskebarn. Vi har egentlig længe sagt at vi ikke ville have hjælp, for vi har jo to dejlige drenge, men vi har bare det her brændende ønske om at få en sammen, et ønske der nu er blevet endnu større, og derfor er vi blevet enige om at tage imod den hjælp der skal til, men det er hårdt af H til at man ikke bare kan selv.. Vi har jo børn, bare ikke sammen, og derofr er det så underligt at det ikke bare vil lykkes for os sammen..

en stor omgang pladder, havde bare brug for at få det lukket ud..

Det er bestemt ikke pladder.

Det er hårdt at have et brændende ønske og det bare ikke lykkedes

Anmeld

25. januar 2014

Troldemommi

esioul skriver:

Enig 

Anmeld

26. januar 2014

An&Jo

esioul skriver:

Tak..

Ja det ER hårdt, og nogen gange har man brug for at lukke lidt ud.. Vi har ikke rigtig sagt det til endnu nemlig.. men ender vi i behandling er vi nok nødt til det..

Anmeld

26. januar 2014

esioul

An&Jo skriver:

Tak..

Ja det ER hårdt, og nogen gange har man brug for at lukke lidt ud.. Vi har ikke rigtig sagt det til endnu nemlig.. men ender vi i behandling er vi nok nødt til det..

Kender det alt for godt.

Vi valgte at fortælle få det, men mine svigerforældre ved intet.

Anmeld

26. januar 2014

An&Jo

esioul skriver:

Kender det alt for godt.

Vi valgte at fortælle få det, men mine svigerforældre ved intet.

Vores familier ved intet. Hver gang vi snakker om børn med min kærestes forældre, og hvor vi udtrykker vores ønske om at få en sammen, så får vi afvide at det er for tidligt og at vi skal vente osv.. Faktum er bare at vi har kendt hinanden i 4 år lige om lidt, min dreng bliver snart 4 og min kærestes dreng bliver snart 6, så vi føler det er ved at være på tide med en mere, så ikke der kommer for lang tid imellem dem..

men få af vores venner ved det, og dem snakker vi selvfølgelig med om det, men vores familier ved ikke noget endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.