Hvor sælger man bedst billigt babytøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2014

Nadia&Daniel

Monica P skriver:

jeg skal til at sælge ud af en kæmpe masse babytøj, men jeg har aldrig solgt babytøj før, hvor gør man bedst og nemmest det henne af via Internettet?

hvis jeg nu laver en masse fine sæt til baby og sælger det for ca 20 kr sættet, er det så en passende pris? 

Monica 

Har selv haft mere held på dba.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

Kris89

vil klart sige facebook... Her sidder folk nemlig og kigger og er medlem af grupper uden egentlig at mangle

mig selv inklusiv... Har da efterhånden købt en del ting som jeg ikke vidste jeg manglede før der pludselig kom et opslag fra en i nærheden der lige havde noget

Anmeld

25. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Jeg har brugt secondsale et par gange nu,
Men ellers er der dba der skulle være god også.

Anmeld

25. januar 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
ano14316 skriver:

På dba, guloggratis, trendsales og så er der jo secondsale her, men som jeg ikke ved hvor brugt det er.. et så ærgerligt at det ikke var som før her...

Og uanset hvor du sælger det, så smid lige et link til mig ??

Er du interesseret i pige- eller drengetøj?

/ Taco78 

Anmeld

25. januar 2014

Troldemommi

nu lyder jeg sikkert doven, men det ser besværligt ud de salgssider, overvejer mere og mere bare at give det hele til mødrehjælpen  

Monica

Anmeld

25. januar 2014

ano14316

Taco78 skriver:

Er du interesseret i pige- eller drengetøj?

Måske pigetøj måske drenge tøj Hehe.. jeg har en dreng i forvejen så har en del tøj fra ham, men ved ikke hvad læn jeg venter så vil også gerne have nogen søde pige sæt..

Anmeld

25. januar 2014

ano14316

Monica P skriver:

nu lyder jeg sikkert doven, men det ser besværligt ud de salgssider, overvejer mere og mere bare at give det hele til mødrehjælpen  

Monica

Jeg vil gerne hjælpe hvis det er... Har du taget billeder af det? Så laver jeg gerne annoncerne for dig...

Anmeld

25. januar 2014

Troldemommi

ano14316 skriver:

Jeg vil gerne hjælpe hvis det er... Har du taget billeder af det? Så laver jeg gerne annoncerne for dig...

Det kan jeg ikke tage imod  Ellers mange tak 

Tøjet er pakket ned og er ude i vores depotrum så jeg skal først have det vasket, sorteret og sat sammen først, og så først tage billeder

jeg har en moster som sælger meget på facebook via en Viborg salgsside måske jeg også prøver det  Ellers giver jeg det væk, så gør man også en god gerning 

Monica

Anmeld

25. januar 2014

ano14316

Monica P skriver:

Det kan jeg ikke tage imod  Ellers mange tak 

Tøjet er pakket ned og er ude i vores depotrum så jeg skal først have det vasket, sorteret og sat sammen først, og så først tage billeder

jeg har en moster som sælger meget på facebook via en Viborg salgsside måske jeg også prøver det  Ellers giver jeg det væk, så gør man også en god gerning 

Monica

Det bestemmer du selv.. tilbuddet står ved i ihvertfald :-D

Ja Facebook er også god, synes bare tingene forsvinder hurtigt derinde..

Ja det er da ikke det værste Hehe..

Anmeld

26. januar 2014

bøllen

jeg har solgt en masse på facebook på lokale genbrugssider. Genialt  Så der ville jeg satse hvis jeg var dig.

evt lave mindre pakker til billige penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.