Hvor sælger man bedst billigt babytøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.339 visninger
20 svar
9 synes godt om
25. januar 2014

Troldemommi

jeg skal til at sælge ud af en kæmpe masse babytøj, men jeg har aldrig solgt babytøj før, hvor gør man bedst og nemmest det henne af via Internettet?

hvis jeg nu laver en masse fine sæt til baby og sælger det for ca 20 kr sættet, er det så en passende pris? 

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

ano14316

Monica P skriver:

jeg skal til at sælge ud af en kæmpe masse babytøj, men jeg har aldrig solgt babytøj før, hvor gør man bedst og nemmest det henne af via Internettet?

hvis jeg nu laver en masse fine sæt til baby og sælger det for ca 20 kr sættet, er det så en passende pris? 

Monica 

På dba, guloggratis, trendsales og så er der jo secondsale her, men som jeg ikke ved hvor brugt det er.. et så ærgerligt at det ikke var som før her...

Og uanset hvor du sælger det, så smid lige et link til mig ??

Anmeld

25. januar 2014

Troldemommi

ano14316 skriver:

På dba, guloggratis, trendsales og så er der jo secondsale her, men som jeg ikke ved hvor brugt det er.. et så ærgerligt at det ikke var som før her...

Og uanset hvor du sælger det, så smid lige et link til mig ??

Ja det var meget nemmere at sælge og købe herinde engang  

Trendsales og de andre sider du nævner kender jeg ikke, hmm må vist ud på ukendt terræn 

Anmeld

25. januar 2014

ano14316

Monica P skriver:

Ja det var meget nemmere at sælge og købe herinde engang  

Trendsales og de andre sider du nævner kender jeg ikke, hmm må vist ud på ukendt terræn 

Så tag dba.DK "den blå avis" det er den nemmeste og mest besøgte..

Anmeld

25. januar 2014

Lililili

Jeg bruger app'en "reshopper" meget og så facebook i de forskellige grupper der er opretter. 

Anmeld

25. januar 2014

Troldemommi

LiLyKa skriver:

Jeg bruger app'en "reshopper" meget og så facebook i de forskellige grupper der er opretter. 

Okay jeg har købt noget via facebook men aldrig solgt, overvejer lige 

Anmeld

25. januar 2014

moaren

Monica P skriver:

Monica 

Som der er en anden der skriver, så på facebook.

Det giver ofte et hurtigt resultat. Der er en del grupper, alt efter hvor man lige bor i landet. 

God fornøjelse 

Anmeld

25. januar 2014

modesty

Monica P skriver:

Monica 

dba og trendsales. 20 kr. pr sæt lyder som en fin pris. 

Anmeld

25. januar 2014

Rockertand

Monica P skriver:

Monica 

Sælg det i pakker delt efter størrelse.
Hvis det ikke er mærker, så er det svært at komme af med enkeltvis

Anmeld

25. januar 2014

Troldemommi

Rockertand skriver:

Sælg det i pakker delt efter størrelse.
Hvis det ikke er mærker, så er det svært at komme af med enkeltvis

Okay ja  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.