Hollys størrelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2014

Bb3031

modesty skriver:

Hmm... Altså, det er ikke en hel størrelse for småt. Så det bliver nok lidt stort. Men ja - hellere gemme det lidt og tage det i brug når det passer, end at det bliver for småt hurtigt.

Okay, ja så er det lidt svært. Vil nemlig købe noget til min datter, mens der er udsalg  Men tror jeg tager en str. 86, hvor jeg normalt ville tage en str. 80. Min datter er ikke til den lille side hvad angår drøjden. Hun er 12 uger gammel og vejer allerede ca. 6,7-7 kg. Hun kom så også ud med en kampvægt på hele 4,7 kg. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

lineog4

Hvis det er det nye synes jeg det er normalt i størrelsen og har ikke tænkt på det som smalt - mine børn er normale i bygning nu og den ene meget tor aom baby og bruger/brugte det. De ældre modeller er små i str - mine børn brugte et nummer større

Anmeld

25. januar 2014

M (:

Peiner skriver:

Okay, ja så er det lidt svært. Vil nemlig købe noget til min datter, mens der er udsalg  Men tror jeg tager en str. 86, hvor jeg normalt ville tage en str. 80. Min datter er ikke til den lille side hvad angår drøjden. Hun er 12 uger gammel og vejer allerede ca. 6,7-7 kg. Hun kom så også ud med en kampvægt på hele 4,7 kg. 

80/86 er godt nok en stor størrelse til så lille en baby!?

Anmeld

25. januar 2014

Jenny12

lineog4 skriver:

Hvis det er det nye synes jeg det er normalt i størrelsen og har ikke tænkt på det som smalt - mine børn er normale i bygning nu og den ene meget tor aom baby og bruger/brugte det. De ældre modeller er små i str - mine børn brugte et nummer større

Det er også min erfaring

Anmeld

25. januar 2014

Muffinmus

Jeg har målene på en str 80 dragt hvis du vil have dem?

Anmeld

25. januar 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg synes de er små, ville købe en størrelse større end normalt.

Mine børn har dog ikke kunne bruge det som babyer, da de har været nogle tykke basser, og så er det alt for smalt i det.

Anmeld

25. januar 2014

Muffinmus

Dragten i str 80 måler 66 cm i længden. Så er den gyldne regel af man skal lægge 15 cm til for at få barnets str som skal bruge det. Dvs dit barn skal måle omkring 80 nem når det kommer i str 80 i Hollysdragten. Har ikke målt bodyer, men håber du kan bruge dette mål som vejlede når du skal købe er det barn bredt er der dog andre modeller der måske vil være bedre i stedet for at købe str større og de så er brede nok, men alt for lange. 

Anmeld

25. januar 2014

Krussedulle

Peiner skriver:

Har bare et simpelt spørgsmål, som jeg håber, at I vil hjælpe mig med at få besvaret  

Hvordan er Hollys i størrelserne - alderssvarende eller lidt småt i det? 

Noget småt!

Min dreng kunne snildt passe str 2 år, da han var 8-9 mdr

Anmeld

25. januar 2014

Bb3031

M (: skriver:

80/86 er godt nok en stor størrelse til så lille en baby!?

He he, ej det er til brug senere, når hun bliver større

Anmeld

25. januar 2014

Bb3031

MariaE skriver:

Dragten i str 80 måler 66 cm i længden. Så er den gyldne regel af man skal lægge 15 cm til for at få barnets str som skal bruge det. Dvs dit barn skal måle omkring 80 nem når det kommer i str 80 i Hollysdragten. Har ikke målt bodyer, men håber du kan bruge dette mål som vejlede når du skal købe er det barn bredt er der dog andre modeller der måske vil være bedre i stedet for at købe str større og de så er brede nok, men alt for lange. 

Tusinde tak for hjælpen Så vil jeg lige sammenligne med andet i samme størrelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.