Hollys størrelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.782 visninger
22 svar
2 synes godt om
25. januar 2014

Bb3031

Har bare et simpelt spørgsmål, som jeg håber, at I vil hjælpe mig med at få besvaret  

Hvordan er Hollys i størrelserne - alderssvarende eller lidt småt i det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

modesty

Peiner skriver:

Har bare et simpelt spørgsmål, som jeg håber, at I vil hjælpe mig med at få besvaret  

Lidt småt. 

Anmeld

25. januar 2014

ano14316

Peiner skriver:

Det er lidt småt.. Super til smalle babyer

Anmeld

25. januar 2014

Bb3031

modesty skriver:

Lidt småt. 

Ville du så købe et nummer større end ellers? 

Anmeld

25. januar 2014

Bb3031

ano14316 skriver:

Det er lidt småt.. Super til smalle babyer

Vil du så købe et nummer større en ellers? 

Anmeld

25. januar 2014

ano14316

Peiner skriver:

Vil du så købe et nummer større en ellers? 

Ville købe noget andet hvis jeg havde en bred baby...
Men ja hvis du ikke har prøvet det før, i værste fald er det for stort og du kan bruge det senere..

Anmeld

25. januar 2014

Bb3031

ano14316 skriver:

Ville købe noget andet hvis jeg havde en bred baby...
Men ja hvis du ikke har prøvet det før, i værste fald er det for stort og du kan bruge det senere..

Okay super. Rigtig mange tak for svar Jeg prøver, ellers må det byttes eller gemmes

Anmeld

25. januar 2014

modesty

Peiner skriver:

Ville du så købe et nummer større end ellers? 

Hmm... Altså, det er ikke en hel størrelse for småt. Så det bliver nok lidt stort. Men ja - hellere gemme det lidt og tage det i brug når det passer, end at det bliver for småt hurtigt.

Anmeld

25. januar 2014

Muffinmus

Jeg synes bestemt ikke det er småt i str. Det er faktisk lidt til den store side i længden. Det er bare generelt kun til smalle børn.  Brede børn passer det ikke godt ned mindre man køber det to str større og så er det for langt:-) min smalle pige på 21 mdr og 10.1 kg bruger body og dragter str 80-86.men hun bruger 86-92 i alt andet. 

Anmeld

25. januar 2014

Bb3031

MariaE skriver:

Jeg synes bestemt ikke det er småt i str. Det er faktisk lidt til den store side i længden. Det er bare generelt kun til smalle børn.  Brede børn passer det ikke godt ned mindre man køber det to str større og så er det for langt:-) min smalle pige på 21 mdr og 10.1 kg bruger body og dragter str 80-86.men hun bruger 86-92 i alt andet. 

Okay, ja så er det lidt svært. Vil nemlig købe noget til min datter, mens der er udsalg  Men tror jeg tager en str. 86, hvor jeg normalt ville tage en str. 80. Min datter er ikke til den lille side hvad angår drøjden. Hun er 12 uger gammel og vejer allerede ca. 6,7-7 kg.  Hun kom så også ud med en kampvægt på hele 4,7 kg. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.