Søvnløs ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2014

Cat93

Abemor skriver:

Jeg har fået nogle harmløshed "indslumringspiller" af lægen. Det hjalp. Tog dem når det var nødvendigt, men dejligt at kunne tage en hvis man kan mærke at man ikke falder hen

Okay, har aldrig haft problemer med at sove, så håber det går over igen men vil se tiden an og hjælper det ikke så må jeg kontakte lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

ano14316

Cat93 skriver:

Tusinde tak for rådene, vil prøve at følge dine råd så godt jeg kan. vil helt klart prøve at begynde at læse når jeg ikke kan sove.. har fået til vane at tænde tv'et når jeg ikke kan sove hvilket slet ikke hjælper

Læsning er super godt, men kan du ikke sove oh vil læse, så er det h gtigt at du står op ig sidder et andet sted og læser... Sengen er kun til at sove i...

Synes også det lyder psykisk... Synes du skal snakke med lægen under alle omstændigheder..

Anmeld

25. januar 2014

Cat93

ano14316 skriver:

Læsning er super godt, men kan du ikke sove oh vil læse, så er det h gtigt at du står op ig sidder et andet sted og læser... Sengen er kun til at sove i...

Synes også det lyder psykisk... Synes du skal snakke med lægen under alle omstændigheder..

Okay, vidste ikke at jeg skulle stå op og sidde et andet sted.. er glad for alle de råd.. tusinde tak..
Ja, kan godt være at lægen ville være en god ide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.