Jeres mening..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2014

tarkoflen

Thea er 9 måneder og hun vender sig kun sparsomt og kravler slet ikke. Møffer heller ikke ret meget, til gengæld er hun ret god finmotorisk! Børn er forskellige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

L&V

Nej jeg tænker ikke dit barn er langsom men meget normal.. Der er lige så mange børn der kan kravle i den alder som der er børn der ikke kan, men jeg vil lige tilføje at at når man begynder at sætte sit barn op så liver det også uinteressant at ligge og udforske hvad man ellers kan i den stilling og det kan måske gøre at udviklingen på trille, kravle stadiet går lidt i stå. Og man anbefaler også at man ikke sætter børn op før de selv kan sætte sig op og hvis man endelig gør så skal det være kort varrigt

Anmeld

25. januar 2014

Hullabullabulla

Bare gæst skriver:

Min datter er 7 mdr. her om få dage.. Hun kan vende sig fra ryg til mave, dog ikke omvendt.. Hun kan næsten sidde selv.. Hun prøver endnu ikke at kravle når hun ligger på gulvet, men er meget med og holder øje med alt hvad der fåregår omkring hende. 

Er min datter langsom i sin udvikling ? 

Absolut ikke! Din datter udvikler sig i sit eget tempo

Min søn har været langsommere til tingene end børnene i min mg - men så er han længere fremme på andre punkter..

Fx så har han spist fast føde siden han var 7 måneder , og valgte flasken fra da han var 9,5 måned. Sov igennem da han var 3 måneder.
Til gengæld kravler han ikke, og han gør heller ikke tegn til det, han hiver sig frem i armene i stedet. Han er 10,5 måned..

Anmeld

25. januar 2014

Clisolka

Bare gæst skriver:

Min datter er 7 mdr. her om få dage.. Hun kan vende sig fra ryg til mave, dog ikke omvendt.. Hun kan næsten sidde selv.. Hun prøver endnu ikke at kravle når hun ligger på gulvet, men er meget med og holder øje med alt hvad der fåregår omkring hende. 

Det vil jeg ikke sige hun er - børn udvikler sig i hvert deres tempo  Bella kravlede først da hun startede i vuggestue 10 mrd. gammel. Ikke om den unge dame ville kravle  Hun var omkring 7-8 mrd. da hun sad selv 

Anmeld

25. januar 2014

Mette Jørgensen - Mammashop

Bare gæst skriver:

Det er vigtigt at huske på, at børn udvikler sig meget forskelligt i tempo. jeg er sikker på, at dit barn helt sikkert nok skal komme efter det, men det handler også om, at barnet selv synes, at nu er det sjovt og nu er det klar.

Der er så mange ting, som et barn skal kunne her og der, den det vigtigste er, at det trives, så skal det andet nok komme!

så bare roligt :-) og god aften :-) 

Anmeld

25. januar 2014

Pcokate

Yurie skriver:

Nej det vil jeg ikke sige. Børn udvikler sig forskelligt. Nogen springer kravlestadiet over, andre er super hurtige til at kunne alt muligt, andre tager det lidt langsommere.

Der er mange der ikke kravler når de er 7måneder.

Jeg synes det lyder helt normalt

Anmeld

25. januar 2014

TNBC

Pcokate skriver:

Jeg synes det lyder helt normalt

Jo tak det er jeg glad for at høre.. Var den ment til mig eller ts?

Anmeld

25. januar 2014

Pcokate

Yurie skriver:

Jo tak det er jeg glad for at høre.. Var den ment til mig eller ts?

Hov ja til ts He he

Anmeld

25. januar 2014

TNBC

Pcokate skriver:

Hov ja til ts He he

tænkte det nok... En lille smutter

Anmeld

25. januar 2014

Pcokate

Yurie skriver:

tænkte det nok... En lille smutter

Ja hovedet var et andet sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.