Mit hjerte er knust!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Puha... En dag jeg troede skulle være god,  men endte med at blive til et mareridt! 

Min (eks)kæreste og jeg havde 5 års dag sammen i dag, og jeg troede vi rigtigt skulle bruge tiden på hinanden i dag og genfinde,   kærligheden. Det skulle vi så ikke. Min kæreste meddelte "jeg kan ikke det her mere" og med det her mente han os. Neg ved sl

et ikke hvad jeg skal gøre. Han siger at han er tom for følelser både når han er sammen med mig og med andre. Jeg har på fornemmelsen at han har det dårligt psykisk, men jeg kan ikke trænge ind til ham. 

Jeg har sagt til ham at 5 år er mange, og at vi bliver nød til at kæmpe. Det er som om at han har sat et låg på sine følelser, og lige meget hvad er svaret nej. Han er efter en lang snak gået med til parterapi men jeg har sagt at han bliver nød til at vende sin tankegang inden vi skal prøve det. Fysisk kontakt som kram og kys siger han at han slet ikke kan lige nu.. 

For mindre end en månede siden snakkede vi om fremtiden, og han ønskede den med mig. Vi blev enige om at inden dette år var slut ville vi gerne være gravide.

Det kommer som et kæmpe chok, og jeg kan ikke andet end at græde. Han har pakket sin taske og er taget til en veninde, og har ikke hørt det mindste fra ham siden.

Undskyld det blev så lang, jeg havde bare brug for at få luft! 

Virker det håbløst for mig at kæmpe for at følelserne kommer tilbage?

Han lyder som en mand der er gået ned psykisk og så hjælper parterapi jo ikke

Nu kender jeg ikke jeres forhold men jeg vil nok overveje hvad jeg helt præcis følte for ham, forholdet og fremtiden og sende en SMS/mail eller brev med det. Derefter bruge tiden på MIG og vente og se tiden an. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

Lisbeth1985

25. januar 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres kram og tanker!

Igår aftes sent fik jeg en besked hvor han spurgte om jeg hyggede mig. Øhh nej, mit hjerte er knust og du har forladt mig var min eneste tanke til den. Svarede meget pænt at det gjorde jeg ikke. 

Her til morgen var jeg tidlig oppe efter ingen søvn, og skulle på arbejde. Fik op ad dagen en besked hvor han skrev "God arbejdslyst" så jeg må da være i hans tanker?! Men beskederne fra ham er meget korte og kolde 

Jeg tror mest det er mig der vil i parterapi, han siger i hvert fald at han gør det for min skyld. Samtidig tænker jeg også at hvis han virkelig ikke ville vores forhold ville han vel heller ikke tage med og prøve det? Jeg har sagt til ham at det kræver at den barrikade han har sat op kommer væk, ellers er det ikke til nogen nytte. Hver gang at jeg siger "jeg ved at vi kommer igennem det her" får jeg svaret at han ikke vil love noget.. Håber lidt på at parterapeuten kan gennemskue ham, og muligvis finde ud af om der er noget psykisk. Det tror jeg personligt at der er, for han viser flere tegn på depression og alle tegn på psykisk stress.

Men puh hvor er det en mave puster at få. Har kun lyst til at ligge under min dyne og være ked af det. Trangen til mad er helt forsvundet, og jeg har ikke kunne spise siden igår middags..

Hvor gør det bare ondt på mig at han ikke er sig selv og at han har "taget" det valg 

Anmeld

25. januar 2014

Soffy27

Har selv engang stået i samme situation og det er møg hårdt.. Meeeeen når det så er sagt - så håber jeg virkelig at du kan lade Være med at kontakte ham - for hvis du ikke har kontaktet ham efter han smuttede, men at han dderimod kontakter dig så er du i hvert fald i hans tanker.. sidst jeg stod i det fik jeg også lidt "ligegyldige" beskeder men svarede som regel ikke og lod altid ham sende den sidste SMS og vupti 3 dage efter kom en SMS med "jeg savner dig" var stærk og svarede først kl 23.. jeg var knust men han skulle fandme ikke vide at jeg havde brugt alle kleenex og havde indkaldt min moooooar til akut trøst
Der gik ikke længe så var han hjemme igen.. ønsker dig alverdens Held og lykke - håber han kommer til fornuft

Anmeld

25. januar 2014

anjamichell@gmail.com

Og han er hos en veninde?! Det havde jeg ikk brudt mig om for at være helt ærlig.... Jeg ville ønske jeg kunne invitere dig på dyner i sofaen, varm kakao, fodbade og så bare snakke alt det du havde brug for

Anmeld

25. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Nu er det ikke for at være grov, og du kender selvfølgelig din kæreste bedst. Men du skriver at du tror han enten har stress eller er depri, men kan det ikke også bare tænkes, at han har opført sig anderledes den sidste tid, fordi han har gået og tænkt over forholdet? Og nu er han måske nået frem til beslutningen om at det ikke skal være jer.?

Du skriver et sted, at han nok mest har sagt ja til parterapi for din skyld, det kunne jo godt betyde at han blot har ville lette din sorg lidt, og sagt ja til noget som han dybest set ikke vil, og er nyttesløst.

Han er kold og kort i sine beskeder, kunne også tyde på, at han står ved sin beslutning.?

Man behøver ikke have det psykisk dårligt fordi man ender et forhold, man kan også "bare " være stoppet med at elske den anden.

Anmeld

3. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej.

Lige en opdate til alle jer der har kommenteret.

Jeg har kæmpet meget for at vi skulle blive sammen, men det har han ikke. Han har boet hjemme ved sine forældre de sidste 14 dage, og det har ikke gjort det bedre.

Han kom hjem i dag og meddelte at det var helt slut, vi er ikke et par mere. Jeg er fuldstændig knust og aner ikke mine levende råd om hvordan jeg kommer over ham, og hvordan jeg nogensinde bliver glad igen. 

Jeg skal hurtigst mulig finde et andet sted at bo, og prøve for første gangni mit liv, at få en hverdag til at fungere hvor jeg er helt alene. 

øv hvor viser livet sig bare ikke fra en god side for tiden, og jeg synes det er svært at blive stående med en oprejst pande 

Anmeld

3. februar 2014

B&J

Anonym skriver:

Hej.

Jeg har kæmpet meget for at vi skulle blive sammen, men det har han ikke. Han har boet hjemme ved sine forældre de sidste 14 dage, og det har ikke gjort det bedre.

Han kom hjem i dag og meddelte at det var helt slut, vi er ikke et par mere. Jeg er fuldstændig knust og aner ikke mine levende råd om hvordan jeg kommer over ham, og hvordan jeg nogensinde bliver glad igen. 

Jeg skal hurtigst mulig finde et andet sted at bo, og prøve for første gangni mit liv, at få en hverdag til at fungere hvor jeg er helt alene. 

øv hvor viser livet sig bare ikke fra en god side for tiden, og jeg synes det er svært at blive stående med en oprejst pande 

Sender dig en masse krammer og er ked af at dit hjerte er knust

men med tiden skal du nok komme videre ikke lige nu men giv dig tid til at være ked og tage en dag af gangen og håber du har en god familie og venner der kan hjælpe dig

Anmeld

3. februar 2014

Muhmi

Anonym skriver:

Hej.

Det skal nok gå - selvom det virker svært nu...

Anmeld

18. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hej.

Først og fremmest 

det er en svær periode at skulle igennem, og det virker nok håbløst det hele lige nu.... Men der er lys for enden af tunnelen..... Selvom det nok pt ik virker sådan....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.