Puha... En dag jeg troede skulle være god, men endte med at blive til et mareridt!
Min (eks)kæreste og jeg havde 5 års dag sammen i dag, og jeg troede vi rigtigt skulle bruge tiden på hinanden i dag og genfinde, kærligheden. Det skulle vi så ikke. Min kæreste meddelte "jeg kan ikke det her mere" og med det her mente han os. Neg ved sl
et ikke hvad jeg skal gøre. Han siger at han er tom for følelser både når han er sammen med mig og med andre. Jeg har på fornemmelsen at han har det dårligt psykisk, men jeg kan ikke trænge ind til ham. 
Jeg har sagt til ham at 5 år er mange, og at vi bliver nød til at kæmpe. Det er som om at han har sat et låg på sine følelser, og lige meget hvad er svaret nej. Han er efter en lang snak gået med til parterapi men jeg har sagt at han bliver nød til at vende sin tankegang inden vi skal prøve det. Fysisk kontakt som kram og kys siger han at han slet ikke kan lige nu.. 
For mindre end en månede siden snakkede vi om fremtiden, og han ønskede den med mig. Vi blev enige om at inden dette år var slut ville vi gerne være gravide.
Det kommer som et kæmpe chok, og jeg kan ikke andet end at græde. Han har pakket sin taske og er taget til en veninde, og har ikke hørt det mindste fra ham siden.
Undskyld det blev så lang, jeg havde bare brug for at få luft!
Virker det håbløst for mig at kæmpe for at følelserne kommer tilbage?
Anmeld