Mit hjerte er knust!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.794 visninger
21 svar
24 synes godt om
24. januar 2014

Anonym trådstarter

Puha... En dag jeg troede skulle være god,  men endte med at blive til et mareridt! 

Min (eks)kæreste og jeg havde 5 års dag sammen i dag, og jeg troede vi rigtigt skulle bruge tiden på hinanden i dag og genfinde,   kærligheden. Det skulle vi så ikke. Min kæreste meddelte "jeg kan ikke det her mere" og med det her mente han os. Neg ved sl

et ikke hvad jeg skal gøre. Han siger at han er tom for følelser både når han er sammen med mig og med andre. Jeg har på fornemmelsen at han har det dårligt psykisk, men jeg kan ikke trænge ind til ham. 

Jeg har sagt til ham at 5 år er mange, og at vi bliver nød til at kæmpe. Det er som om at han har sat et låg på sine følelser, og lige meget hvad er svaret nej. Han er efter en lang snak gået med til parterapi men jeg har sagt at han bliver nød til at vende sin tankegang inden vi skal prøve det. Fysisk kontakt som kram og kys siger han at han slet ikke kan lige nu.. 

For mindre end en månede siden snakkede vi om fremtiden, og han ønskede den med mig. Vi blev enige om at inden dette år var slut ville vi gerne være gravide.

Det kommer som et kæmpe chok, og jeg kan ikke andet end at græde. Han har pakket sin taske og er taget til en veninde, og har ikke hørt det mindste fra ham siden.

Undskyld det blev så lang, jeg havde bare brug for at få luft! 

Virker det håbløst for mig at kæmpe for at følelserne kommer tilbage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Puha... En dag jeg troede skulle være god,  men endte med at blive til et mareridt! 

Min (eks)kæreste og jeg havde 5 års dag sammen i dag, og jeg troede vi rigtigt skulle bruge tiden på hinanden i dag og genfinde,   kærligheden. Det skulle vi så ikke. Min kæreste meddelte "jeg kan ikke det her mere" og med det her mente han os. Neg ved sl

et ikke hvad jeg skal gøre. Han siger at han er tom for følelser både når han er sammen med mig og med andre. Jeg har på fornemmelsen at han har det dårligt psykisk, men jeg kan ikke trænge ind til ham. 

Jeg har sagt til ham at 5 år er mange, og at vi bliver nød til at kæmpe. Det er som om at han har sat et låg på sine følelser, og lige meget hvad er svaret nej. Han er efter en lang snak gået med til parterapi men jeg har sagt at han bliver nød til at vende sin tankegang inden vi skal prøve det. Fysisk kontakt som kram og kys siger han at han slet ikke kan lige nu.. 

For mindre end en månede siden snakkede vi om fremtiden, og han ønskede den med mig. Vi blev enige om at inden dette år var slut ville vi gerne være gravide.

Det kommer som et kæmpe chok, og jeg kan ikke andet end at græde. Han har pakket sin taske og er taget til en veninde, og har ikke hørt det mindste fra ham siden.

Undskyld det blev så lang, jeg havde bare brug for at få luft! 

Virker det håbløst for mig at kæmpe for at følelserne kommer tilbage?

**jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre...**

Det gik lidt for hurtigt med at få det skrevet..

Anmeld

24. januar 2014

B&J

jeg er ked af du står i det her sted men der er ikke andet for ind at kæmpe men hvis han ikke ønsker mig er der ikke andet for at give slip selv om det gør ondt helt inde i hjertet

Anmeld

24. januar 2014

Frk.S

Det er svært for os at svare på om det er noget du skal kæmpe for. Vi kender jo ikke til jeres forhold.
Men én ting er sikkert.... hvis der skal kæmpes for forholdet skal i begge ville det... ellers tror jeg på det er dømt til at mislykkedes.

Stort kram herfra. Håber det løser sig for jer.

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg er ked af du står i det her sted men der er ikke andet for ind at kæmpe men hvis han ikke ønsker mig er der ikke andet for at give slip selv om det gør ondt helt inde i hjertet

Min værste frygt er at jeg bliver nød til at give slip på ham. Det er jeg bare ikke klar til 

Anmeld

24. januar 2014

B&J

Anonym skriver:

Min værste frygt er at jeg bliver nød til at give slip på ham. Det er jeg bare ikke klar til 

det kan jeg godt forstå især når det er den person man gerne vil dele livet med og elsker, men hjælper heller ikke at presse ham... for det skal jo være begge veje den gælder

Anmeld

24. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Du bliver nødt til at gøre dig klart om det er DIG som vil i parterapi eller om det er jer begge. Hvis det er noget du har fået ham til efter "pres", så giv slip. Det er benhårdt, men man kan ikke kæmpe alene!

Hvis du intet har hørt fra hsm siden han tog afsted, så giv ham ro, forkæl dig selv, et godt langt bad og en film med dynen godt puttet om dig. Giv ham tiden til, at tænke over tingene, og lad ham henvende sig. Og brug tiden på at tænke over om du vil det her forhold under disse omstændigheder.

Anmeld

24. januar 2014

JH12

Jeg ved ikke hvad der er det rigtige at gøre i dit sted.

Men havde det været mig, havde jeg kæmpet til han sagde at der absolut intet var tilbage at kæmpe for.

Men jeg håber snart han kommer tilbage til sine følelser. Måske han bare har brug for en lille pause?

Ihvertfald til dig

Anmeld

24. januar 2014

MorDk

KRAM!

Anmeld

24. januar 2014

Mamalou

Kære dig

Jeg tror det bedste du kan gøre er at give ham luft. Og afklare om det i virkeligheden er dig alene, der vil i parterapi for hvis det ikke er et ønske fra hans side, så ville jeg droppe det.

Har du overvejet om han har fundet en anden? Siden han pludselig vender og siden han tager fra dig, selvom I mere eller mindre bliver enige om at give det en chance til (parterapi)? Jeg vil ikke sætte tanker i hovedet på dig, men det slog mig da jeg læste dit indlæg.

Kæmpe knus
Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.