Ferie med baby ca 2 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2014

M &.I

lad mig lige skrive hvad jeg tog med... god klapvogn som kan ligge helt flad og kan klare hele turen....  tre sutteflaske masser af Nan da jeg ikke kan rigtigt amme uden for ... hele pakke bleer... panodil hvis barnet bliver syg... næse dråber når barne får allergi af støv.. og så slf tøj og dyne så barnet få det varmt om aften... bæreseler kan jeg ikke bruge da man bliver træt og få ondt i ryggen.. i hvertfald for mig.. min mand elsker at gå meget og slf tage vi metro så man er ude hele dagen til aften...  ( Tremmeseng kan i bestille i nette når man bestiller hotel) det er gratis..  hotel har højstol men den kan 2 mdr ikke sidde  hvis du bruger Nan pulver kan de giver dig varm vand 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

Milas14

Vi har planer om at rejse sydpå når vores er ca 3 mdr. Det bliver med klapvogn hvor liften kan være i...

Anmeld

24. januar 2014

MRN

Vi var i Alicante sidste år da vores den mindste var 3 mdr (og skal igen til sommer når han så er 1 1/2 år) 

Vi havde en god klapvogn med ekstra Donlupillo madras i som han sov i (også om natten) 

Og ellers en Manduca bæresele (brugte strækviklen her hjemme og tog den ikke med af frygt for at det blev for varmt) 

God tur - det er et skønt område. Vi har været der 4 gange indtil videre :-)

Anmeld

24. januar 2014

MRN

OG vi havde også egne Pampers bleer, vådservietter osv med (de kommer virkelig voldsomme mængder parfume i alt - også babyprodukter! særligt i Spanien) 

Ligeledes flasker og mme. Derudover havde jeg købt 2 iiamo (selvvarmende flasker), som var rigtig praktiske. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.