Ferie med baby ca 2 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.072 visninger
13 svar
6 synes godt om
24. januar 2014

Sandratoft

Vi skal til alicante, spanien til september, og der vil vores barn være ca 2 måneder. Har i nogen erfaringer ift hvad i medbragte af transportmidler, senge, andre større ting? Vi havde først planlagt kun at medbringe en bæresele, men har læst mig frem til at babyen ikke har godt af at sidde oppe på længere ture. Vi har så satset påat leje en seng og højstol dernede. 

Men hvad tænker i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

isabellasmor

Sandratoft skriver:

Vi skal til alicante, spanien til september, og der vil vores barn være ca 2 måneder. Har i nogen erfaringer ift hvad i medbragte af transportmidler, senge, andre større ting? Vi havde først planlagt kun at medbringe en bæresele, men har læst mig frem til at babyen ikke har godt af at sidde oppe på længere ture. Vi har så satset påat leje en seng og højstol dernede. 

Men hvad tænker i?

En 2 mdr baby kan ikke sidde i højstol. En seng ville jeg bestemt leje.. 

Anmeld

24. januar 2014

Mortilxx

Sandratoft skriver:

Men hvad tænker i?

Barnet kan ikke sidde i højstol så tidligt ;-) Barnevognen er et must hvis i skal kunne komme rundt. Jeg ville også tage bæreselen med og så sørge for at have en stofble der dækker baby. Vigtigst er at bæreselen støtter hovedet, for ellers kan i ikke bruge den ;-)

Anmeld

24. januar 2014

isabellasmor

Men hvad tænker i?

Og så evt en Paraplyklapvogn eller alm klapvogn som er egnet til spædbørn? 

Anmeld

24. januar 2014

M &.I

Sandratoft skriver:

Men hvad tænker i?

jeg har være på ferier i Spanien da han var 2 mdr ..brug god klapvogn som ligger helt flad...  hvis i skal hotel kan i få tremmeseng uden at betale... 

Anmeld

24. januar 2014

roenlund

Hvis du vil have noget som du må bære i lige så lang tid som du har lyst skal du købe en strækvikle, der er der ingen begrænsninger på. Jeg ville medbringe sådan en og så en klapvogn der kan ligges helt ned :-)

Anmeld

24. januar 2014

M &.I

og husk hviS i skal til metro er der nogle steder uden elevator så i bliver nød til at bær den op på trappen...  bare sørge for god flad klapvogn med god hjul for der er så meget sten... 

Anmeld

24. januar 2014

Sandratoft

I&M skriver:

jeg har være på ferier i Spanien da han var 2 mdr ..brug god klapvogn som ligger helt flad...  hvis i skal hotel kan i få tremmeseng uden at betale... 

Kan man få klapvogne der også skærmer mod solen og med myggenet ?

Anmeld

24. januar 2014

M &.I

Sandratoft skriver:

Kan man få klapvogne der også skærmer mod solen og med myggenet ?

om du låner ??  nej bare sørge for du køber den

Anmeld

24. januar 2014

Celine89

Jeg ville også satse på en strækvikle frem for bæresele - den brugte vi rigtig meget, da vores datter havde den alder. Dog kan det godt være rigtig varmt for dem at sidde i sådan en, jeg ved ikke lige hvad temperaturen kommer til at være dernede på det tidspunkt.

Og så er en barnevogn helt sikkert et must.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.