hekran skriver:
Selv om det måske har været en voldsom oplevelse for dig, lyder det ikke til at være sket noget, hvis hun ellers er i godt humør og leger.
Min datter på 2 fik hjernerystelse for et års tid siden. Sammen med sine brødre havde hun sneget sig ind på vores soveværelse at hoppe i sengen. Jeg var i køkkenet og kunne pludselig høre et brag.
Hun lå på gulvet (var faldet baglæns og ramte med nakken i gulvet). Det tog lidt tid inden hun begyndte at græde. Hun kastede op med det samme og græd i 30 min derefter. Da jeg endelig fik fat i lægevagten, faldt hun i søvn i mine arme (klokken var kun 10, så det var ikke sovetid). Hun var bleg og mat at se på.
Lægen kunne gennem mine observationer sige, at hun havde fået hjernerystelse, men han ville dog ikke se hende. Vi skulle dog holde godt øje med hende.
Der skete ikke mere ved det, men hele den følgende uge var hun pylret og havde det bedste på mit skød 
Puha sikke en omgang du har haft der. Men godt at høre det ikke blev værre end det selvom det da er slemt nok.
Måske overreagerede jeg også men et slag mod hovedet kan jo altid være farligt men kan godt se at din datters reaktion på faldet i langt højere grad tydede på en hjernerystelse.
Ja det er hårdt med alle de bekymringer nogen gange og man kan jo ikke overvåge dem konstant.
Tak for dit indlæg 

Anmeld