At rejse på ferie uden barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

Levi&LilysMor

Når det nu ikke er både dig og manden som rejser sammen uden jeres barn. der må jeg sige jeg er en af dem som ikke synes det er ok... Men når det er dig som skal rejse og faren er hjemme og du har det fint med det så gør det  jeg kunne ikke gøre det hver fald 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

SjeBets

Jeg vil sige ja klart du kan, barnet vil være hos sin anden forældre, og vil med garanti ikke lide nogen nød.

Jeg ville gøre det, jeg ville ikke have nogle betænkeligheder ved det så længe at far er der til at tage sig af poden

Anmeld

23. januar 2014

Victoria2013

Jeg tror at når min datter er så gammel, så ville jeg sagtens kunne tage et par dage væk... men kan jo ikke sige det med sikkerhed endnu.

Dog har jeg allerede planlagt at til sommer, når min datter så er 13 mdr gammel (1 år og 1 mdr) så skal jeg til et live-rollespil i 3 dage... dvs. hun skal bare være hjemme sammen med far i de dage. Satser på det går godt og det bliver nok mig der kommer til at savne hende mest - men på den anden side, så glæder jeg mig bare helt vildt allerede  

Gør hvad du føler er mest rigtigt, alle har forskellige holdninger og en mor ved altid bedst mht. hende og hendes barn

Anmeld

23. januar 2014

modesty

Jeg sidder lidt i et dilemma.

Jeg overvejer at tage på en skiferie med en veninde, men kan ikke finde ud af om en uge er for lang tid at være væk fra min datter. Hun skal jo være derhjemme sammen med sin far, men alligevel.

Min datter er 21 mdr. når jeg evt. skal afsted.

Hvad siger I? Ville I tage en uge væk, eller nøjes med 3/4 dage?

Jeg var på studietur med min uddannelse da min søn var 22 mdr. Jeg var væk i 8-9 dage.

Det gik rigtig fint. Han savnede mig, men der var meget lidt bøvl, både mens jeg var væk og da jeg kom hjem. Han var lidt afvisende overfor mig i en times tid, og det var stort set dét.

Far har også lige været væk i en uge (søn er 27 mdr.). Der var ingenting da han kom hjem.

Jeg kan anbefale at skype - det er en rigtig god måde til at barnet forstår at man ikke er væk, man er bare et andet sted.

Min søn har kun været uden os begge i 2 overnatninger, og kun én gang. Men det er noget helt andet når det kun er den ene forælder der er væk. Hvis hun har sin far, skal det nok gå fint. Og jeg ville ikke være bange for det med tilknytningen til dig, det er kun en uge, det skal nok gå.

Anmeld

23. januar 2014

modesty

Når det nu ikke er både dig og manden som rejser sammen uden jeres barn. der må jeg sige jeg er en af dem som ikke synes det er ok... Men når det er dig som skal rejse og faren er hjemme og du har det fint med det så gør det  jeg kunne ikke gøre det hver fald 

Jeg forstår slet ikke hvad du mener???

Det er langt bedre for barnet at være sammen med sin ene omsorgsforælder end at begge er væk. Det giver da sig selv?

Anmeld

23. januar 2014

Sitrani

Tina. skriver:

Jeg sidder lidt i et dilemma.

Jeg overvejer at tage på en skiferie med en veninde, men kan ikke finde ud af om en uge er for lang tid at være væk fra min datter. Hun skal jo være derhjemme sammen med sin far, men alligevel.

Min datter er 21 mdr. når jeg evt. skal afsted.

Hvad siger I? Ville I tage en uge væk, eller nøjes med 3/4 dage?

Hun er næsten 2 år, så hun vil sagtens bare kunne være sammen med sin far.... Men personligt ville jeg ikke selv kunne gøre det i en hel uge! En weekend eller noget, ja.. Men jeg ville ikke kunne nyde min ferie, og savne min datter samtidig 

Anmeld

23. januar 2014

klmf

Gør det! Jeg var 10 dage i  USA i september, væk fra 2 børn på 8 måneder og 3 år. Det var skøøøøøøøøønt, kom hjem med fornyet overskud ig kunne sagtens nyde det selvom jeg savnede dem. De tager ikke skade af at du ikke er der en eller to uger:-) Jeg fik mange 'ja, jeg kunne ikke gøre det....' - og kom frem til, at det kunne jeg ikke bruge til en hujende fis. 

Nyd det!! B-)

Anmeld

23. januar 2014

Pcokate

Ja tag afsted og nyd det

ja du kommer til at savne dit barn og måske dit barn også vil omvendt. Men det er sundt og med garanti en fed oplevelse for jer alle 3

Anmeld

24. januar 2014

Levi&LilysMor

modesty skriver:

Jeg forstår slet ikke hvad du mener???

Det er langt bedre for barnet at være sammen med sin ene omsorgsforælder end at begge er væk. Det giver da sig selv?

Ja det er også det jeg mente da  Kan være jeg har skrevet  lidt for volapyk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.