FruOlsen skriver:
Jeg mistede i november og følte mig egentlig ret hurtigt ovenpå igen... men så kom julen hvor jeg vidste jeg ville have været 12 uger henne og derfra har det bare fyldt rigtig meget hos mig.
Det kommer meget i bølger og så græder jeg indtil det er "ude af systemet" igen
. Min kæreste er heldigvis meget forstående og lægger skulder til hver gang... Det er det eneste der rigtig hjælper hos mig. Jeg har dog også købt lidt babytøj på januarudsalg fordi det har hjulpet mig at jeg giver mig selv lov til at tro på at jeg nok skal blive mor 
Jeg håber du finder en måde der hjælper hos dig. Jeg kender smerten, frustrationen og savnet 
Ja, jeg ville også have været omkring 12. uge, på min fødselsdag - måske det også var derfor det fyldte så meget på de dage...
Jeg har fået min menstruation igår og tænker, at det er "fint nok", så kan vi forsøge med ægløsningsteste for at se om der er kommet gang i min ægløsning igen. Og så har jeg ellers læst om hvordan man selv kan booste sin fertilitet, så det vil vi give os i kast med. Og så ellers også sørge for at have andre fokuspunkter. Men tror egentlig også fordi jeg har fokuseret så meget på andre ting, så føles det som om, at aborten er sket meget længere tid siden...
Men har gode forhåbninger omkring det med at booste fertiliteten, så det vil jeg "bygge videre på"....
Anmeld