CH2012 skriver:
Hvad gør I når det bliver rigtig hårdt? 
Når man har lyst til at græde hele tiden, når man begynder at blive bange for om man nogensinde bliver gravid igen? Når følelserne tager over? Har I fundet noget som virker?
Jeg synes det er rigtig svært i øjeblikket. Er meget grådlabil og i det hele taget føler jeg det hele er noget lort, og jeg kan ikk lade være med at tænke på om det nogensinde bliver bedre 
Jeg mistede i sidste uge. Var 5+3.
Jeg havde de første par dage efter grædt lidt og synes det var lidt træls.
Og så havde jeg det faktisk okay.
Men her de sidste par dage synes jeg egentlig jeg har haltet lidt psykisk og synes det er lidt hårdt.
Jeg har ikke rigtig nogen råd. For jeg står selv og ikke rigtig ved hvad jeg skal gøre for at komme videre. Men tænker at tiden gør man kommer videre.
Nu vil jeg bare have min mens stopper så vi kan komme igang igen.
Og tror ikke rigtig jeg kommer videre før. Men er så bange for at det kommer til at tage tid igen at blive gravid. Det tog 8 mdr at blive gravid denne gang.
Har bare på fornemmelsen at det kommer til at tage tid igen. Og det gør mig så ked af det.
Men samtidig frygter jeg også når jeg er så heldig at blive gravid igen. For er sikker på jeg vil være så bange for at miste igen at jeg kommer til at glemme mange ting omkring mig.
Og det er jo ikke smart når jeg også har en datter i forvejen.
Men vi må stå sammen os der har været igennem det.
Og håbe på vi stadig kan nå og få en 2014 baby
Anmeld