børne toiletsæde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2014

Stumpen

Det er i min verden bare for meget det der - men måske jeg er gået hen og blevet gammel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Tvillingemor80

Vi brugte de billige potter fra IKEA.. Men synes nu den er meget sød den du har fundet

Anmeld

21. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

ååååårh nu var jeg lige inde og kigge. Faldt altså lidt for den her. Den spiller fanfare når den registrere "noget" rammer bunden!  Hahahaha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2014

M &.I

Mor11 skriver:

ååååårh nu var jeg lige inde og kigge. Faldt altså lidt for den her. Den spiller fanfare når den registrere "noget" rammer bunden!  Hahahaha

ja den her er også sød jeg kunne slet ikke vælge om det skulle være den eller den anden som jeg viste.. 

Anmeld

21. januar 2014

MortilElias2010

Har set dem før, men end ikke overvejet at købe dem. Vi brugte potte, så købte jeg et toiletsæde men det mener han nu som 4 årig stadigvæk er en badering eller en hat, så den fik vi aldrig rigtig i brug - så faldt jeg over et toiletsæde med håndtag og "trappetrin". og det var herhjemme det store hit. Nu bruger han det ikke mere, det er efterhånden et lille års tid siden så fætteren har fået det da han er blevet parat til toilettet og der er det også et hit  Så for mit vedkommende vil jeg anbefale det. 

Anmeld

21. januar 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Potten bliver brugt en meget kort tid.

Vores søn brugte den fra 6 mdr til 1 år, hvorefter han kunne sidde på almindelig toilet bræt.

Vi havde to forskellige potter, en arve én og en brugt fra iikea(den gamle version) og hånden på hjertet, den bilige fra ikea fungerede bedst.

Den er simpel at gøre ren og let at tømme. Han sad tit med legetøj og små bøger ;-)

Anmeld

21. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
MortilElias2010 skriver:

Har set dem før, men end ikke overvejet at købe dem. Vi brugte potte, så købte jeg et toiletsæde men det mener han nu som 4 årig stadigvæk er en badering eller en hat, så den fik vi aldrig rigtig i brug - så faldt jeg over et toiletsæde med håndtag og "trappetrin". og det var herhjemme det store hit. Nu bruger han det ikke mere, det er efterhånden et lille års tid siden så fætteren har fået det da han er blevet parat til toilettet og der er det også et hit  Så for mit vedkommende vil jeg anbefale det. 

Ved heller ikk lige om det er der jeg vil lægge mine penge men sjovt er det man kan tage brættet a og bruge det på et alm toiletsæde senere, og når låget er nede er det vidst tænkt som en fodskammel til at komme op på toilettet fra. 

Anmeld

22. januar 2014

Chris86

Her bruges kun vores heeelt alm store toilet, dog med børnesædet så de ikke ryger ned og dypper enden
Er ikke fan af potter... Synes ligeså godt de kan lære det rigtige toilet at kende med det samme...

Anmeld

22. januar 2014

(august)

Vi har potte og et alm børnetoiletsæde købt i Super Brugsen. Den store på 3,5 år klarer sig selv på et voksen toilet. Den lille på 2 år går primært på potte, så sidder hun ved siden af hos eller storesøster og lærer på den måde hvordan hun skal gå på toilettet.

Hvis vi er heldige er hun renlig til sommer...jubiii

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.