børne toiletsæde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.230 visninger
18 svar
7 synes godt om
21. januar 2014

M &.I

Hej jeg har tænkt mig at købe toiletsæde til min søn , den et så sød med musik .. nogen der har ligesom den?? 

FISHER PRICE BABY GEAR mit første toilet (tysk tale og tyske melodier) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

M &.I

Ingen?

Anmeld

21. januar 2014

M &.I

ingen?? uroligt ....

Anmeld

21. januar 2014

LilleSmølf

I&M skriver:

Hej jeg har tænkt mig at købe toiletsæde til min søn , den et så sød med musik .. nogen der har ligesom den?? 

Desværre. Herhjemme bruges der stadig ble da vi endnu ikke har været rundt om den 1. fødselsdag (:

Men hvis jeg må spørge - skal den på selve toilettet? Jeg kigger og kigger men kan simpelthen ikke gennemskue hvordan det skulle lade sig gøre...

Anmeld

21. januar 2014

M &.I

LilleSmølf skriver:

Desværre. Herhjemme bruges der stadig ble da vi endnu ikke har været rundt om den 1. fødselsdag (:

Men hvis jeg må spørge - skal den på selve toilettet? Jeg kigger og kigger men kan simpelthen ikke gennemskue hvordan det skulle lade sig gøre...

det gøre min søn også men jeg vil lære ham det tit den skal ikke være på toiletsæde ...

Anmeld

21. januar 2014

Elbæk

I&M skriver:

Har faktisk aldrig set den før, men smart er den. Vi bruger toiletsæde herhjemme i stedet.

Men fandt et link hvor du kan læse nogle af de kommentarer den har fået: HER 

Anmeld

21. januar 2014

M &.I

Elbæk skriver:

Har faktisk aldrig set den før, men smart er den. Vi bruger toiletsæde herhjemme i stedet.

Men fandt et link hvor du kan læse nogle af de kommentarer den har fået: HER 

ja den er smart med musik og til ny begynder.. jeg har fundet den på dansk hjemmeside...

http://www.pinkorblue.dk/Pleje-Ernaering/WC-saeder-Potter/FISHER-PRICE-BABY-GEAR-min-1-toilet.html

Anmeld

21. januar 2014

LilleSmølf

I&M skriver:

det gøre min søn også men jeg vil lære ham det tit den skal ikke være på toiletsæde ...

Okay (: Jeg troede bare fordi du skrev toiletsæde. Det andet er i mit hovede en potte

Vi skal nemligt have fat i sådan ét man kan sætte på det store toilet.

Anmeld

21. januar 2014

Mother-love

Nu har vi den ikke. Men jeg tænker det er det samme som en potte. Bare en opgraderet en af slagsen hahaha.
Herhjemme har vi toiletsædet med stige på. Isabella har dog ikke rigtig interesse for toilettet. Trods det hun er 2,5. Men potten har aldrig tiltalt hende. Det er bedre med toiletsædet.

Tænker at jeg nok ville prøve med en alm potte først. For den du har kigget på der er jo ret dyr hvis det viser sig at dit barn ikke er interesseret i det.

Anmeld

21. januar 2014

LinLin

Har aldrig brugt potte - synes det er lidt klamt Adam kan kan sagtens selv løfte sig op på toilettet "baglæns" så vi bruger ikke engang den der sædeformindsker....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.