Så er mit hår væk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2009

Sweet1978

Jeg synes det hele er pænt, både farve og længde jeg troede det var meget værre... Men når man har en anden forventning kan jeg sagtens forstå din følelse og hele den måde du beskriver servicen / oplevelsen på er bare ikke godt nok. De plejer at tage lidt af gangen og spørge om der skal mere af og så til sidst om man er tilfreds. Ved ikke hvad der er gået galt for den frisør, men sæt da aldrig dine ben der igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

4xGreve

Sweet1978 skriver:

Jeg synes det hele er pænt, både farve og længde jeg troede det var meget værre... Men når man har en anden forventning kan jeg sagtens forstå din følelse og hele den måde du beskriver servicen / oplevelsen på er bare ikke godt nok. De plejer at tage lidt af gangen og spørge om der skal mere af og så til sidst om man er tilfreds. Ved ikke hvad der er gået galt for den frisør, men sæt da aldrig dine ben der igen.

Tro mig det vil jeg aldrig gøre kun for den farve som jeg har betalt for til på fredag...

Anmeld

1. august 2009

Tina2

Det lyder godt nok til det er en riiiigtig dårlig frisør du har været til:-((((( Synes det er voldsomt hun har klippet dig SÅ kort, når dit hår var så langt.....

Farven skal nok blive fin, når du lige kommer en tur derind igen, og er den IKKE tilfredsstillende når du går derfra SÅ SKAL DU SIGE DET!!!!
Du betaler i dyre domme, og så skal det også være iorden....

Længden kan der naturligvis ikke gøres noget ved, trøst dig med det vokser ud igen....
Men jeg synes faktisk det klæ'r dig SUPER godt, det korte:-) Og selvfølgelig kan du tage en fed kjole på uden at ligne en dreng:-) Du ser rigtig feminin ud, så det er da slet ikke noget problem:-)

Har selv været rigtig uheldig med en frisør, jeg også betalte en hel del til...
Blev farvet mørkhåret efter endt amning med min søn for 1½ år siden... Har været lyshåret i 16 år.

Efter 8-9 mdr synes jeg stadig ikke 100% om at være mørkhåret, så tog derind og bad hende gøre mit hår lysere i etaper.... Det resulterede så i at efter to gange derinde var det nærmest HELT lyst- næsten afbleget, og mit hår var virkelig medtaget.....

Skal siges jeg selv har farvet det i 16 år med en lysner, og det har altid været flot og mit hår har været sundt, glansfuldt og lækkert....

Så nu har jeg rigtig ødelagt hår og synes faktisk mit hår er ret træls... Oveni er hun ret voldsom mht at klippe op i det og mit er klippet alt for meget op i etager.....

Min veninde blev også klippet derinde, hun har smukt naturkrøl og frisøren glatter ens hår hver gang inden hun klipper- hvilket ved min veninde resulterede i at krøllerne var klippet midt over og stod ud i 7 vindretninger!!!!!

Jeg har nu bestilt tid hos en anden frisør på onsdag, og skal ha ordnet mit hår, så det blir mere naturligt at se på.... Ha lidt mørkere/karamelfarvede striber i og ha klippet noget af alt det ødelagte hår af....
Så der ryger nok også en god del af længden:-(
Men kan ikke ha det her mere!

Jeg ved jeg vil sidde på nåle og holde øje med hvad de gør.... Synes sgu det er vildt jeg efter 16 år med hjemmefarve (som jo ellers har så dårligt ry) og flot hår tog til frisør for at en prof sku ordne mine lokker og så kommer jeg afsted med smadret hår.....!

Så forstår godt dine frustrationer over den frisør, og jeg ville helt klart fortælle hende når du kommer derind, at du faktisk synes det er for kort og det var ikke sådan det var på det billede du havde medbragt!!!

Anmeld

1. august 2009

Juniors mor

Jeg bliver også lige nødt til at fortælle dig at du er meget smuk og super feminin  OGSÅ med kort hår. Du har en super flot hals, som den korte frisure fremhæver rigtig pænt og jeg tror du ville være super smuk i en kjole. For at få håret lidt mere feminint kunne du så evt bruge en hårbøjle? Der er så mange fine fremme for tiden.....
Jeg kan dog også godt forstå, at du er ked af den oplevelse du havde ved frisøren, og dine forventninger er tydeligvis ikke bleveet indfriet. Jeg forstår også godt du er ked af farven, men når den bliver fixet, så tror jeg det gør meget ved hele looket...
-Helle, der bestemt synes du er feminin og bestemt ikke ligner en lille dreng!!

Anmeld

1. august 2009

4xGreve

Tina2 skriver:

Det lyder godt nok til det er en riiiigtig dårlig frisør du har været til:-((((( Synes det er voldsomt hun har klippet dig SÅ kort, når dit hår var så langt.....

Farven skal nok blive fin, når du lige kommer en tur derind igen, og er den IKKE tilfredsstillende når du går derfra SÅ SKAL DU SIGE DET!!!!
Du betaler i dyre domme, og så skal det også være iorden....

Længden kan der naturligvis ikke gøres noget ved, trøst dig med det vokser ud igen....
Men jeg synes faktisk det klæ'r dig SUPER godt, det korte:-) Og selvfølgelig kan du tage en fed kjole på uden at ligne en dreng:-) Du ser rigtig feminin ud, så det er da slet ikke noget problem:-)

Har selv været rigtig uheldig med en frisør, jeg også betalte en hel del til...
Blev farvet mørkhåret efter endt amning med min søn for 1½ år siden... Har været lyshåret i 16 år.

Efter 8-9 mdr synes jeg stadig ikke 100% om at være mørkhåret, så tog derind og bad hende gøre mit hår lysere i etaper.... Det resulterede så i at efter to gange derinde var det nærmest HELT lyst- næsten afbleget, og mit hår var virkelig medtaget.....

Skal siges jeg selv har farvet det i 16 år med en lysner, og det har altid været flot og mit hår har været sundt, glansfuldt og lækkert....

Så nu har jeg rigtig ødelagt hår og synes faktisk mit hår er ret træls... Oveni er hun ret voldsom mht at klippe op i det og mit er klippet alt for meget op i etager.....

Min veninde blev også klippet derinde, hun har smukt naturkrøl og frisøren glatter ens hår hver gang inden hun klipper- hvilket ved min veninde resulterede i at krøllerne var klippet midt over og stod ud i 7 vindretninger!!!!!

Jeg har nu bestilt tid hos en anden frisør på onsdag, og skal ha ordnet mit hår, så det blir mere naturligt at se på.... Ha lidt mørkere/karamelfarvede striber i og ha klippet noget af alt det ødelagte hår af....
Så der ryger nok også en god del af længden:-(
Men kan ikke ha det her mere!

Jeg ved jeg vil sidde på nåle og holde øje med hvad de gør.... Synes sgu det er vildt jeg efter 16 år med hjemmefarve (som jo ellers har så dårligt ry) og flot hår tog til frisør for at en prof sku ordne mine lokker og så kommer jeg afsted med smadret hår.....!

Så forstår godt dine frustrationer over den frisør, og jeg ville helt klart fortælle hende når du kommer derind, at du faktisk synes det er for kort og det var ikke sådan det var på det billede du havde medbragt!!!

mit hår virker helt stift efter jeg har været i bad pga. det er afblegning hun har brugt (sagde noget al la det her, jeg vil gerne ha klippet mit hår som på det billede jeg har medtaget (havde ringet i forvejen og haft en snak ang. om de nu kunne klippe efter billeder osv.) også sagde jeg at jeg gerne vil ha det lyst), det blev en afblegning og ultra kort hår og ikke det mellemlange hår jeg bad om...
 Valgte at gå til denne frisør da de bland andet har en noget så fin hjemmeside hvor der står noget rosende om deres arbejde som jeg fandt en tryghed i, men det blev den værste oplevelse i mange år (og det har taget mig 6-7år at få mit lange hår og nu er det helt væk)

Håber at mit hår om 2-3 måneder er noget længre, også går jeg ind og får det farvet og IKKE afbleget og får klippede mine medtaget spidser...

Er ked af at høre at du også har haft en skræk oplevelse, men godt at høre at du er ved godt mod...

Syntes også det er vildt at hun bare klippede det sådan i første omgang også endda uden at snakke med mig om det eller noget derhen ad...

Føler mig så frustrede, så ødelagt på en eller anden måde, for mit jeg er jo væk (ved ikke om du forstår?)
og jeg valgte at få det klippede for at det skulle være letter men allerede nu er det mere besværligt pga. dte er så kort, det skal sættes og gøres vådt osv. for ellers står det op i luften, og det har jeg bare ikke tid til når daniella har så stort et behov for opmærksomhed og at hænge, derfor skulle det være mellem langt...

Men håber det vokser godt og hurtigt tros den mishandling det nu skal igennem...
og at jeg så om et par måneder har mit mellemlange flotte hår!

Knus stina der sender dig og dit også mishandlet hår en masse varme tanker

Anmeld

1. august 2009

4xGreve

Tak til jer alle sammen for de meget søde og varme ord...
Er glad fro alt den opbakning...

Min mand er også glad fro det, han syntes jeg ser mere frisk ud (men det skal han sige da det i sidste ende var ham der fik mig til at blive klippede, da han syntes jeg så kedelig ud)

Er glad for at jeg har jeg tøser herinde og brokke mig til (selvom det nok for nogen er et latterligt enme), og er glad for at i siger jeres mening for kun den kan hjælpe mig...

Endnu engang tak til jer alle sammen...

Knus en meget rørt dog også ked af det Stina

Anmeld

1. august 2009

Bondepigen

WiitrioeN skriver:

kan jeg godt, men ser ikke direkte på kamaraet... sidder  og fuldstændig stortuder...
Og ih guder hvor kommer det til at tag lang tid før jeg får bare lidt langt hår igen...

Hun klippet det hele i første omgang, og spurgte ikke engang om jeg er tilfred, har også lagt mærke til at hun har lavet et lige snit ude i den ene side, syntes det ser ret dumt ud.......
Jeg er af den type jeg tør ikke at brokke mig, vil ikke gøre andre sure eller kede af det, hader den følelse jeg får når det er...

Jeg synes du er smuk!!!

Anmeld

2. august 2009

ønskebørn74

WiitrioeN skriver:

kan jeg godt, men ser ikke direkte på kamaraet... sidder  og fuldstændig stortuder...
Og ih guder hvor kommer det til at tag lang tid før jeg får bare lidt langt hår igen...

Hun klippet det hele i første omgang, og spurgte ikke engang om jeg er tilfred, har også lagt mærke til at hun har lavet et lige snit ude i den ene side, syntes det ser ret dumt ud.......
Jeg er af den type jeg tør ikke at brokke mig, vil ikke gøre andre sure eller kede af det, hader den følelse jeg får når det er...

wow, det klæder dit ansigt godt i den længde. Dine kindben understreges fantastisk!!!
Når farven bliver ordnet, tror jeg det bliver helt fantastiskt

Anmeld

2. august 2009

Dictes mor

Jeg synes også, du er meget smuk. Men jeg kan godt forstå, at det er noget af en omvæltning. Det er ikke så længe siden jeg fik mine lange lokker klippet af, og jeg havde det lidt ligesådan, dog med den forskel, at min frisør var dygtig og ydede en fantastisk service.

Anmeld

2. august 2009

4xGreve

Åh nu bliver jeg helt rørt hvor er i dog søde...!!!

Kæmpe tak!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.