Så er mit hår væk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.524 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. august 2009

4xGreve

Jep det hele er næsten væk...

Jeg kom derind med det billede jeg havde fundet med den måde jeg virklig gerne vil ha klippet mit hår, og det er også klippet på den måde dog bare ALT for KORT, det er ligefør at min mand har længre hår end mig og dertil bruger vi altså en trimmer...

Jeg var begyndt at blive positiv da dage kom, jeg glædet mig, og da hun så klippede min hestehale af så kom tårene... Dog belv de blinkede væk, mit hår var væk...

Vi begyndte så at farve, dog med det resultat at jeg sad med farve i over 1 time og meget af det endte med at blive tis gult (skal derind igen på fredag, og ha det farvet igen så jeg kan komme af med den tisgule farve)...

Det eneste der har beholdt længde er mit pandehår også er jeg ret tilfreds med farvning af mine vipper...
Glæder mig til om et par måneder hvor der er vokset lidt ud igen...
Nyder det er kort, men det skulle ikke ha været SÅ KORT!!!

Er skuffet over resultatet da jeg havde forventede en mellemlang frisure..
Jeg havde valgt et lidt dyrt sted da jeg havde læst at de hele tid forberde sig selvom jeg kunne ha gjord det billiger, og nu der sidder jeg med ultra kort tis gult hår og ligner en dreng..
Og tør ikke engang at gå i kjole for det passer ikke længre til mit hår...

ARRGH...

Knus Stina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

Kaufie

Øv at du er blevet skuffet når de nu ellers var et velrennomeret sted du havde valgt...De bør da netop spørge ind til om du virkelig vil have det SÅ kort, når du nu kommer fra langhårsstadiet - jeg kan forestille mig det er nemmere at tage det i etaper af to gange, så man gradvist kan vænne sig til det helt korte?

Men læg da lige et billede ind, så vi kan bedømme om vi nu også synes det er så slemt....

Anmeld

1. august 2009

Sweet1978

Ej surt, det er da for dårligt, men nu er jeg meget nys, må vi ikke se et billede så vi kan vurdere skaden?

Anmeld

1. august 2009

Samus1983

WiitrioeN skriver:

Jep det hele er næsten væk...

Jeg kom derind med det billede jeg havde fundet med den måde jeg virklig gerne vil ha klippet mit hår, og det er også klippet på den måde dog bare ALT for KORT, det er ligefør at min mand har længre hår end mig og dertil bruger vi altså en trimmer...

Jeg var begyndt at blive positiv da dage kom, jeg glædet mig, og da hun så klippede min hestehale af så kom tårene... Dog belv de blinkede væk, mit hår var væk...

Vi begyndte så at farve, dog med det resultat at jeg sad med farve i over 1 time og meget af det endte med at blive tis gult (skal derind igen på fredag, og ha det farvet igen så jeg kan komme af med den tisgule farve)...

Det eneste der har beholdt længde er mit pandehår også er jeg ret tilfreds med farvning af mine vipper...
Glæder mig til om et par måneder hvor der er vokset lidt ud igen...
Nyder det er kort, men det skulle ikke ha været SÅ KORT!!!

Er skuffet over resultatet da jeg havde forventede en mellemlang frisure..
Jeg havde valgt et lidt dyrt sted da jeg havde læst at de hele tid forberde sig selvom jeg kunne ha gjord det billiger, og nu der sidder jeg med ultra kort tis gult hår og ligner en dreng..
Og tør ikke engang at gå i kjole for det passer ikke længre til mit hår...

ARRGH...

Knus Stina

Hejsa..

Nu arbejder jeg selv som frisør til daglig.. og er helt rystet over din oplevelse hos frisøren, også ovenikøbet en dyr en af slagsen.

Kan slet ikke forstå frisør ikke har taget hensyn til dine ønsker angående en ny frisure. Jeg ku aldrig finde på at klippe en langhåret drengekort. med mindre kunden virkelig virkelig mener det. Jeg vil altid klippe langhåret i etaper, da det er en stor ændring og fordi for mange kvinder er deres hår deres identitet.

Fortalt du dem med din utilfredshed af deres service og resultat af deres dyre arbejde?  Og er det muligt måske at se et billede af din nye frisure?

knus mira

Anmeld

1. august 2009

4xGreve

kan jeg godt, men ser ikke direkte på kamaraet... sidder  og fuldstændig stortuder...
Og ih guder hvor kommer det til at tag lang tid før jeg får bare lidt langt hår igen...

Hun klippet det hele i første omgang, og spurgte ikke engang om jeg er tilfred, har også lagt mærke til at hun har lavet et lige snit ude i den ene side, syntes det ser ret dumt ud.......
Jeg er af den type jeg tør ikke at brokke mig, vil ikke gøre andre sure eller kede af det, hader den følelse jeg får når det er...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. august 2009

MaleneG

Farven har du ret i trænger til lidt ekstra, men ellers længden synes jeg nu er rigtig fin, og det klæder dig rigtig godt
Men jo, det er super hårdt at gå fra lang håret, til kort håret.

Anmeld

1. august 2009

LotteN

jeg synes nu faktisk også det ser vældig pænt ud (bortset fra farven). tror bare du skal vende til alt det lange hår er væk. men jeg tager hatten af for du turde. jeg har snakket om det længe, men har endnu ikke turde og gøre det!

Anmeld

1. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
WiitrioeN skriver:

kan jeg godt, men ser ikke direkte på kamaraet... sidder  og fuldstændig stortuder...
Og ih guder hvor kommer det til at tag lang tid før jeg får bare lidt langt hår igen...

Hun klippet det hele i første omgang, og spurgte ikke engang om jeg er tilfred, har også lagt mærke til at hun har lavet et lige snit ude i den ene side, syntes det ser ret dumt ud.......
Jeg er af den type jeg tør ikke at brokke mig, vil ikke gøre andre sure eller kede af det, hader den følelse jeg får når det er...

Jeg kan godt forstå det er en stor omvæltning for dig at få SÅ kort hår, men jeg synes det klæder dig (farven kan jeg godt forstå du vil have lavet lidt ved)!
Men du kan sagtens bære sådan en kort frisure, specielt fordi du ellers er så feminin
Tror bare du lige skal vænne dig til det!
Synes det er fedt til dig!
knus

Anmeld

1. august 2009

4xGreve

Jeg er ikke bange for at tag store spring, men havde ikke forventede det så kort og heller ikke bedt om det, planen var at det skulle være ne mellemlang frisure...
Havde endda billede med...
Det er det der gør mest ondt...
Og ja farven skal jeg ind og ha gjord noget ved på fredag, så den kan blive lys og ikke tis gul...

Føler mig slet ikke feminin overhovedet, og da slet ikke når jeg er fladbrystet og ingen røv har...

Føler ikke jeg kan bære kjole uden at ligen en dreng der har polteraben eller bare er smags forvirret...

Savner at føle mig som en pæn kvinde... og ikke en dum godtroende ung pige der ikke ved beder...

Anmeld

1. august 2009

4kløver

MaleneG skriver:

Farven har du ret i trænger til lidt ekstra, men ellers længden synes jeg nu er rigtig fin, og det klæder dig rigtig godt
Men jo, det er super hårdt at gå fra lang håret, til kort håret.

Jeg giver dig ret.. det er skide flot håret og farven skal nok blive flot også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.