Skal 'far' inviteres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2014

B&J

må indrømme jeg ville nok ikke give ham den invitation, han har jo haft muligheden for at være der, og jeg tror hvis han en dag ønsker det så kan han prøve at komme ind i billede igen ja der er jeg nok lidt sort og hvid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg ville helt klart invitere ham. Om ikke andet så kan du da i hvert fald have god samvittighed overfor dit barn og vide at du har gjort hvad du kan for at få ham til at være en del af hans barns liv.

Anmeld

21. januar 2014

Kløver

Jeg ville sende en invitation, så har han valget og du kan sige med god samvittighed at han har muligheden også over for hans familie

Anmeld

21. januar 2014

tarkoflen

Jeg ville sende ham en invitation, ene og alene af den grund, at så har du gjort dit, og han kan ALDRIG bruge det imod dig.

Hvis resten af hans familie kommer, så har du også sendt et signal om, at det ikke er dig, der ikke vil barnets far, men det er far der har valgt barnet fra!

Når barnet bliver større og godt kan se, at far ikke er på billederne fra dåben, så kan du sige, at far var inviteret, men desværre ikke kunne komme.

Du bliver altså det store menneske, der har gjort dit, og ikke rigtig kan gøre mere.

Når det er sagt, så kan jeg sagtens forstå, hvis det er svært at skulle invitere ham! Men som du skriver det, så kommer han næppe, og hvis han gør, er det godt for jeres barn, at han er der.

Anmeld

21. januar 2014

Rødhætte

Anonym skriver:

Min søns far meldte ud at han ikke kunne være far efter 3.samværs dag og har ikke hørt fra ham siden. Han skal nu døbes og tænker så om jeg alligevel skal sende ham en invitation eller om jeg skal lade være, det skal liges siges at de andre i min søns far familie gerne vil med :-)

Synes også han skal have tilbuddet.. Så må han selv vælge. Det ville være stort af dig!

Anmeld

21. januar 2014

JH12

Hvis det var mig, ville jeg invitere.. Så har han fået tilbudet, og kan altid sige nejtak, også selvom han har meldt ud han ikke ønsker at være en del af barnets liv, så kan det godt ske han alligevel gerne vil være med til dåben. (også hvis resten af hans familie gerne vil være med.)

Anmeld

21. januar 2014

Stumpen

Jeg ville invitere og lade ham træffe valget 

Anmeld

21. januar 2014

esioul

Anonym skriver:

Min søns far meldte ud at han ikke kunne være far efter 3.samværs dag og har ikke hørt fra ham siden. Han skal nu døbes og tænker så om jeg alligevel skal sende ham en invitation eller om jeg skal lade være, det skal liges siges at de andre i min søns far familie gerne vil med :-)

Jeg ville invitere.

Anmeld

27. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg har sendt ham en invitation

Anmeld

7. september 2014

stinedidi

Anonym skriver:

Jeg har sendt ham en invitation

Er blot nysgerrig :-) Dukkede "far" op? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.